فرماندار دهلران:

مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش محوری را دارند

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۲۳۸۹۰
مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش محوری را دارند
دولت در راستای توجه به روستاها و جلوگیری از مهاجرت و رونق کسب و کار و بهره گیری از ظرفیت های روستاها اقدامات مهمی انجام داده و مشارکت مردم در این کار پایه و اساس است.

به گزارش برنا-ایلام-سید حسینعلی موسوی در دیدار با مردم روستای مملح در بخش موسیان اظهار کرد:مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش محوری را دارند و فلسفه وجودی مدیران نیز خدمت به مردم است و در دولت تدبیر و امید این رویه نیز گسترش چشمگیر یافته و مسئولان پیوسته در جهت خدمت به مردم و بهره مندی از ظرفیت های هر منطقه در تلاش هستند.

وی به خدمات و عملکرد دولت تدبیر و امید در همه حوزه ها در شهرستان دهلران اشاره وافزود:دولت در راستای توجه به روستاها و جلوگیری از مهاجرت و رونق کسب و کار و بهره گیری از ظرفیت های روستاها اقدامات مهمی انجامداده و مشارکت مردم در این کار پایه و اساس است.

فرماندار دهلران لزوم ارتباط با مردم برای تسریع در خدمات رسانی بویژه در سطح روستاها را از رویکردهای دولت برشمرد  و افزود:نگاه دولت به روستاها مثبت است و رسیدگی به مسایل و مشکلات روستاها،رونق اشتغال و توجه به ظرفیت ها از موضوعات مهمی است که دولت دنبال می کند و اقدامات خوبی نیز تا کنون انجام شده است.

موسوی عمران وآبادانی روستاها را یادآور شد و گفت: دولت در جهت اجرای طرح هادی و توجه به سطح رفاه در روستاها عنایت ویژه دارد و در دهه فجر سال جاری شاهد این خدمات در سطخ روستاها در خصوص آب رسانی،گاز رسانی و بهداشت و آموزش بودیم که این گامی در جهت ارتقاء سطح خدمات به روستاییان است.

وی با اشاره به شاخص های دهستان دشت عباس در خصوص جمعیت،وسعت و مرزی بودن گفت: با پیگیری مدیریت ارشد استان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این مهم به جد دنبال می شود و امیدواریم این مهم نیز محقق شود تا مردم از مزایای ارتقاء این دهستان به بخش در همه حوزه ها بهره مند شوند.

فرماندار دهلران در این دیدار دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات این روستا به مسئولان شهرستان صادر کرد.

در این دیدار شورای سالامی و دهیار روستا و مردم در نشستی صمیمی مسایل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح کردند.

بخش موسیان با سه دهستان نهر عنبر،ابوغویر و دشت عباس دارای بیش از 19 هزار نفر جمعیت است که دهستان دشت عباس با 11 هزار نفر جمعیت و 26 روستا در این بخش واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز