با ریاست فرماندار;

جلسه شورای عشایر شهرستان آبدانان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۲۸۶۱۶
جلسه شورای عشایر شهرستان آبدانان برگزار شد
با توجه به رویکرد و همتی که در دولت تدبیر و امید در حمایت از جامعه عشایری وجود دارد ، امیدوارم روز به روز شاهد حل مشکلات عشایر و ایجاد امید در بین این قشر زحمت‌کش در سطح جامعه و شهرستان باشیم.

به گزارش برنا-ایلام-مجید عسگری فرماندار آبدانان در نشست شورای عشایر شهرستان گفت : با توجه به اهمیت بهره برداری بهینه از منابع و توجه به زندگی شبانی و دامداری و کوچ عشایر لازم است به این قشر غیور و زحمتکش نگاه ویژه ای صورت گیرد چراکه عشایر در همه عرصه ها از انقلاب تا کنون در تمامی عرصه ها و در تمامی سطوح برجسته حضور چشمگیر داشته و دارند.

 

مجید عسگری عشایر را مردمی بصیر و دارای فرهنگ بالای سیاسی ومعنوی دانست وگفت : حضور پرشور و شعور عشایر درصحنه های مختلف وخصوصا حضور آگاهانه آنان درانتخابات نشانگر همین مسئله است .

فرماندار آبدانان با اشاره به عشایر بعنوان قشری که مصداق واقعی تبلور اقتصاد مقاومتی می باشند افزود: حرف اول در حوزه مقاومت اقتصادی از آن عشایر است چرا که با حداقل انتظار از حاکمیت در سخت ترین شرایط ممکن، مشکل ترین مشاغل را انتخاب کرده اند و این اقشار نیاز به توجه بیشتری دارند.

ایشان در ادامه اظهار نمودند: علیرغم همه پتانسیل های جامعه عشایری متاسفانه کمبودها ومحرومیتهایی نیز در جامعه عشایر وجود دارد که این امرنیازمندهمکاری، همدلی واهتمام کلیه دستگاهای اجرایی شهرستان برای رفع این محرومیتهاست. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد و همتی که در دولت تدبیر و امید در حمایت از جامعه عشایری وجود دارد ، امیدوارم روز به روز شاهد حل مشکلات عشایر و ایجاد امید در بین این قشر زحمت‌کش در سطح جامعه و شهرستان باشیم.

سلیمی مدیرکل امور عشایری استان ایلام با تشکر از تشکیل جلسه شورای عشایری تو سط فرماندار و حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی در جلسه خواستار همکاری بیشتر هر چه بیشتر ادارات و نهادهای حاضر در جلسه در جهت رفع مشکلات جامعه عشایری شد.

در ادامه مدیران و روسای محترم ادارات حاضر ضمن تاکید بر خدمت رسانی به جامعه عشایری در حوزه های مختلف و حل مشکلات موجود این جامعه زحمتکش به بیان نظرات خود در زمینه های مطرح شده پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز