نوروز

پیام تبریک فرماندار آبدانان به مناسبت عید نوروز

۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۴:۵۵
کد خبر: ۵۳۶۵۵۷
پیام تبریک فرماندار آبدانان به مناسبت عید نوروز
مجید عسگری فرماندار آبدانان در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز طی پیامی عید نوروز را تبریک گفت

 

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام -در این پیام آمده است: 
بسمه تعالی
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که کردی مرواد از یادت

 

نوروز در اندیشه‌ ملت، نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، بی‌تردید اندیشه زیبای نوروز، لطف و عنایت الهی بر ملت بزرگ و جهان بشریت و وعده‌ حاکمیت زیبایی‌ها، ارزش‌ها و تجلی کمال‌ خواهی و تعالی جویی انسان است.

سال 1395 خورشیدی برای ملت ما سال به بار نشستن تدریجی برنامه های دولت تدبیر و امید و موفقیت های پیاپی دولت منتخب ملت در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و گشایش های پیاپی پسابرجام بود. 
اقدامات وحدت آفرین از ضروریات جامعه ایران اسلامی می باشئ که توجه به داشته های فرهنگی ، عمق بخشی به فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت فعال آحاد مردم در عرصه های مختلف به ویژه عرصه انتخابات در تقویت اقتدار اجتماعی و امنیت ملی مؤثر خواهد بود.
اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های امام راحل ،مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید میباشیم و با یکدیگر عهد وپیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
اینجانب ضمن تجدید ارادت به محضر همه مردم ایران اسلامی خصوصأ مردم ولایتمدار شهرستان آبدانان ، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم وپیشاپیش عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر روحانی ، دولت عزیز و همه شما مردمان خوب شهرستان آبدانان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و عزت و افتخار برای شما عزیزان بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود ، انشاء الله.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز