یزدانی خبرداد:

شهرک صنعتی ملکشاهی احیا می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۴۱۷۲۷
شهرک صنعتی ملکشاهی احیا می شود
جهت فعال سازی شهرک صنعتی ملکشاهی که دارای 30 هکتار زمین با بسترهای زیرساختی مناسب است طی یک ماه اینده 5 واحد تولیدی از طرف سازمان شهرک های صنعتی احداث و با شرایط ویژه 4 ساله به متقاضیان کسب و کار واگذار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-علی یزدانی روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی ملکشاهی گفت : در سال جاری که از طرف مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مزین گردیده و در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید برنامه این سازمان تسهیل در واگذاری اراضی و ارائه مشوق های لازم متناسب با موقعیت و ظرفیتهای مناطق مختلف کشور است .

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اظهار کرد:جهت فعال سازی  شهرک صنعتی ملکشاهی که دارای 30 هکتار زمین با بسترهای زیرساختی مناسب است طی یک ماه اینده 5 واحد تولیدی از طرف سازمان شهرک های صنعتی احداث و با شرایط ویژه 4 ساله به متقاضیان کسب و کار واگزار می شود .

وی افزود : جهت تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان ملکشاهی مشوق های از جمله واگذاری زمین با 10 درصد حق بهره برداری و یک سال تنفس و 4 سال بازپرداخت اقساط واگذار خواهیم نمود.

یزدانی همچنین با اشاره به معافیت 13 ساله مالیاتی برای سرمایه گذاران در این شهرستان خاطر نشان کرد : در راستای توسعه صنعت در ملکشاهی امتیازات ویژه ای نیز برای سرمایه گذاران در این شهرستان لحاظ خواهد شد.

فرماندار ملکشاهی نیز در ابتدای این بازدید گفت : مردمان شهرستان ملکشاهی در دوران دفاع مقدس با تقدیم 385 شهید والامقام ، 1800 جانباز سرافراز و بیش از 5000 هزار رزمنده سهمی بزرگ در حفاظت از مرزها و ارمانهای انقلاب و نظام داشته اند .

اسد قاسمی اظهار کرد: متاسفانه علی رغم موقعیت های ویژه ای این شهرستان از جمله نزدیکی به مرز مهران ، و مرکز استان و وجود نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده سهم صنعت در اشتغال جوانان این دیار نزدیک به صفر است .

وی گفت :با فعال نمودن شهرک صنعتی ضمن کنترل پدیده مهاجرت و فقر و بیکاری ،شهرستان از حالت مهاجر فرستی به مهاجر پذیری مبدل خواهد شد. .

قاسمی در ادامه با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد : از هر گونه سرمایه گذاری در این شهرستان حمایت جدی صورت خواهد گرفت 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز