فرماندار:

همه چیز برای برگزاری قانونمند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ملکشاهی آماده است

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۴۷۹۶۱
همه چیز برای برگزاری قانونمند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ملکشاهی آماده است
پیش‌بینی‌ نیروهای انسانی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات انجام شده است تا در 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری شاهد انتخاباتی باشکوه و حماسی در شهرستان ملکشاهی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام -اسد قاسمی فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت : انتخابت دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 35 شعبه شامل 16 شعبه شهری ،15 شعبه روستایی و 4 شعبه سیار عشایری در سه شهر ارکواز دلگشا و مهر و 15 روستای سطح شهرستان برگزار می شود .

وی افزود : بر اساس چهار مولفه سلامت ،امنیت ،مشارکت و رقابت یک انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت گسترده مردم در سطح شهرستان برگزار خواهیم نمود.

قاسمی جلب اعتماد مردم را یکی از مهم ترین جنبه های حضور حداکثری در پای صندوق های رای بیان کرد و افزود: باید بکوشیم دو انتخابات پیش رو که برای کشور مهم و تاثیر گذار است در حرکت و استمرار نظام در رسیدن به قله های موفقیت در عرصه های داخلی و خارجی به خوبی برگزار شود.

ویخاطر نشان کرد : با توجه وسعت کاری دو انتخابات پیش‌رو،‌ تعداد شعبات و صندوق‌های اخذ رأی افزایش پیدا می‌کنند تا این افزایش به تسهیل اخذ رأی کمک کند؛‌ این امر بر اساس میانگین تعداد رأی دهندگان هر صندوق پیش‌بینی شده است تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند رأی خود را بدون مشکلی به صندوق بیندازند.

فرماندار ملکشاهی اضافه کرد:‌ پیش‌بینی‌ نیروهای انسانی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات انجام شده است تا در 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری شاهد انتخاباتی باشکوه و حماسی در شهرستان ملکشاهی باشیم.

وی در پایان با اشاره به تعامل بسیار مطلوب بین هیئت های اجرایی و نظارت در شهرستان افزود:تمامی بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در ملکشاهی فراهم گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز