انتخاب

دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی انتخابات در ابدانان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۵۵۱۱۲
دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی انتخابات در ابدانان برگزار شد
دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات شهرستان آبدانان با حضور معاون فرماندار ، مربیان دوره آموزشی و اعضای هیئت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آبدانان در محل سالن جلسات فرمانداری آبدانان برگزار شد.

به گزارش برنا-ایلام در این جلسه مرادخانی معاون فرماندار شهرستان آبدانان با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند اظهار داشت :همه باید با همراهی و همدلی ، تعهد و پایبندی به قانون و مقررات برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و همچنین برگزاری مطلوب و سالم آن کمک نماییم تا همانند انتخابات گذشته مایه افتخار وسرافرازی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان نظام باشد.

وی افزود: هیئت‌های اجرائی معتمدین و امانت‌ داران مردم هستند که هر چقدر بیشتر رعایت امانت کنند مردم نیز با اعتماد بیشتری به پای صندوق‌های رای می‌آیند و امیدواریم که تمامی این اقدامات منجر به برپایی انتخاباتی صحیح و بدون حاشیه شود.

مرادخانی بیان کرد: سعی و تلاشمان در شهرستان باید این باشد که بر اساس نص صریح قانون و آئین نامه های انتخابات شوراها و ریاست جمهوری عمل کنیم.

وی اظهار کرد : این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح دانش اعضای هیات اجرایی و آشنایی آنها با قوانین و موضوعات مرتبط در راستای تشریح وظایف و مسئولیتهای اجرایی قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است .

وی در پایان گفت: سطوح دیگر از آموزش  برای نمایندگان فرماندار ، بخشدار و اعضای شعب ثبت نام اخذ رای و کاربران رایانه نیز در برنامه های جامع آموزش طراحی شده است که برابر برنامه زمانبندی شده اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز