مروارید خبر داد:

تسریع در ساخت برج هنر اسلامی

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۵۶۶۶۳
تسریع در ساخت برج هنر اسلامی
استاندار ایلام در روز جوان در دو مراسم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری جوانان ایلامی به آنان قول داد ساخت برج هنر اسلامی تسریع شود

به گزارش برنا-ایلام-محمدرضا مروارید در مراسم روز جوان اظهار کرد: جوانان ایلامی در زمینه هنر ، ادبیات و موسیقی جای خود را به خوبی پیدا کرده‌اند و امیدوارم به زودی برج هنر اسلامی به عنوان پاتوقی در شان هنرمندان جوان احداث شود.

همچنین مروارید با حضور در مراسم اختتامیه‌ی مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی که با همت جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برگزار شد، بر احداث زودهنگام این برج برای استفاده جوانان تاکید کرد.

محمدعلی قاسمی رئیس حوزه هنری ایلام در این زمینه اظهار کرد: استان ایلام یکی از استان‌های محروم ازنظر زیرساخت‌های فرهنگ و هنری است و در سال دولت پس از نظر موافق شورای فرهنگ عمومی استان، ساخت این برج مصوب و در هفته دولت کلنگ‌زنی شد.

وی گفت: این برج هنر دارای سالن نمایش سینما، پاتق کتاب، کتابخانه، کارگاه‌های آموزشی و فضای فرهنگی و میزبان جوانان و نوجوانان و خانواده‌های آنان در راستای آموزش و انجام فعالیت‌های هنری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز