کاظم زاده نماینده مجلس:

اولویت استخدام در پتروشیمی دهلران با نیروهای بومی است

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۳۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۵۶۹۸
اولویت استخدام در پتروشیمی دهلران  با نیروهای بومی است
نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی از ورود صندوق بازنشستگی نفت برای اجرای پتروشیمی دهلران خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام، ، شادمهر کاظم‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان دهلران، اظهار کرد: صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه تعیین شده و به زودی این پروژه وارد فاز اجرایی می‌شود . 

وی با اشاره به اقدامات خوب در حوزه ان جی ال دهلران و فعالیت این پروژه، افزود: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه باشیم چون نقش آن در اشتغال منطقه مهم است و این مهم به جد دنبال می‌شود . 

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده از نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه در جهت رفع مشکل بیکاری از دیگر موضوعاتی است که به جد در دستور کار است . 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه در شرایط برابر، اولویت با نیروهای بومی است و این مهم باید در شرکت‌های منطقه لحاظ شود . 

کاظم‌زاده با اشاره به رایزنی‌ها در کمیسیون تلفیق برای بودجه‌های استان، گفت: این مهم منجر به نتیجه شد و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های مهم و تاثیر گذار شهرستان باشیم . 

وی بیکاری را مشکل کشور دانست و گفت: تلاش می‌شود تا با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی منسجم شاهد رفع این مشکل در حوزه انتخابیه باشیم . 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ها برای مرز چیلات خبرداد و افزود: بازارچه چیلات نهایی شده و این نقش مهمی در توسعه منطقه دارد . 

نماینده دهلران، دره‌شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حملات تروریستی داعش، گفت: امروز دیگر زمان زدن و در رفتن تمام شده و اقدامات آنها در شهادت هموطنان ما بی جواب نماند . 

کاظم‌زاده سپاه را بازوی توانمند جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقدامات سپاه نشان داد که هیچ حرکتی و اقدامی بی پاسخ نخواهد ماند و این را دشمنان نظام بخوبی دریافت کردند . 

وی بر ضرورت روز قدس تاکید کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان از وحدت و اتحاد مسلمانان در حمایت از مظلومان است و مردم نیز در این روز عظمت و اقتدار و وحدت خود را به نمایش می‌گذارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز