احمد کرمی در دیدار با جوان فداکار مانشت;

تلاش برای الگوسازی جوانان فداکار طبیعت از وظایف مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۹۰۲۹۷
تلاش برای الگوسازی جوانان فداکار طبیعت از وظایف مدیران است
مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام در دیدار با جوان فداکار مانشت گفت: تلاش در جهت الگوسازی فرهنگ حفاظت از طبیعت و جوانان فداکار طبیعت از وظایف مدیران است تا این گونه رفتارها در جامعه نهادینه شود و در جهت حفاظت از محیط زیست از نهادهای اجتماعی و مردم بهره ببریم .

به گزارش  خبرگزاری برنا از  ایلام; مهندس کرمی در جریان دیدار با علی سهرابی جوان فداکار مانشت که در جریان اطفاء حریق جنگل های مانشت از سوی عامل این آتش سوزی مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود با بیان این مطلب افزود: حفاظت از طبیعت همواره همراه با خطر بوده است و هیچگاه عرصه حفاظت از محیط زیست ، جنگل ها و طبیعت کار ساده و آسانی نبوده و همواره همراه با خطر و فداکاری بوده است.
این مقام مسئول هدف از این دیدار را ارج نهادن به تلاش ها و فداکاری های حامیان طبیعت دانست و خاطر نشان کرد: هدف این است که این فرهنگ در جامعه نهادینه شود و مردم دغدغه و ضرورت توجه به طبیعت را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند.
وی ادامه داد: جناب اقای علی سهرابی و خانواده ی محترم ایشان که تمام افراد خانواده ی سهرابی دغدغه ی طبیعت و حفاظت از آن را دارند و همچنین مردم بخش کارزان که همگی در این زمینه پیش قدم بوده و از مردمانی هستند که حفاظت از طبیعت و جنگل را در اولویت کارهای خود قرار داده اند و رفتار مردم این بخش باید در جامعه نهادینه شود و به عنوان یک فرهنگ گسترش یابد تا همه ی مردم حفاظت از طبیعت و جنگل را ملکه ی ذهن خود بدانند و از آن حفاظت کنند این رفتار خود یک نوع عمل به دین و امربه معروف و نهی از منکر است چرا که حفظ انفال و نعمات الهی برای آیندگان از دستورات دین اسلام است .
وی ادامه داد: تقدیر و تشکر از آقای سهرابی وظیفه تمام مسئولین و مدیران است تا این فرهنگ را در جامعه گسترش دهند در همین زمینه رئیس محترم سازمان مدیریت بحران کشور نیز در پیامی از فداکاری جوان حافظ طبیعت در ایلام قدردانی کرد و بنده حامل پیام تقدیر و تشکر ایشان از این جوان طبیعت دوست ایلامی هستم . 
وی در همین خصوص با تأکید بر اصلاح قوانین و آیین نامه ها خواستار وضع قوانینی برای حمایت از جنگل بانان و حامیان طبیعت در جامعه شد و خاطر نشان کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در عرصه حفاظت از منابع طبیعی باید قوانین و مقرراتی داشته باشیم که بتوانیم به نحو احسن از حافظان طبیعت حمایت کنیم . 
این مقام مسئول همچنین بر پیگیری بیمه حافظان طبیعت تأکید کرد و خاطر نشان نمود : مدیرکل محترم منابع طبیعی استان نیز در این خصوص در حال اقدام است و ان شاء الله مشکل بیمه حافظان طبیعت نیز برطرف خواهند شد. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز در این دیدار با تقدیر از حرکت جوان ایلامی آقای علی سهرابی و خانواده ایشان بیان داشت: اگر مردم جامعه ی ما چنین دیدگاهی نسبت به حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی داشته باشند ما می توانیم عرصه های زیست محیطی و طبیعی خود را به نحو مطلوب حفاظت کنیم . 
در این دیدار لوح تقدیری از طرف مدیریت بحران ، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی استان به آقای علی سهرابی تقدیم شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز