امام جمعه آبدانان :

خانواده های شهدا با صبر و استقامت خود نقش بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند.

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۹۱۴۵۱
خانواده های شهدا با صبر و استقامت خود نقش بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند.
بمناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از انقلاب اسلامی فرماندار به همراه امام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه آبدانان و تنی چند از مسئولین با خانواده های معظم شهیدان میری و عصمت دیدار کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ;حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با 8سال دفاع مقدس و با فداکاری و شجاعت جوانان ما،گفتمان جدیدی را دردنیا پدیدآورد افزود:امروز خون جوانان ما که به حق در راه آزادی و استقلال و دفاع از ارزشهای اسلام ریخته شد و راه بیداری و آزادگی را به روی همه آزادگان جهان بازکرد. 

وی  امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثارجانبازان سرفراز هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست .

مجیدعسگری  فرماندار ابدانان  گفت : طبق بیانات بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ما هرچه داریم از شهدا داریم .

عسگری اظهار داشت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.

وی افزود : صاحبان اصلی انقلاب شهدا هستند و تنها خواسته شهدا نیز ادامه دادن راه آنها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است . از خداوند بزرگ می خواهیم تا در این راه همه ما را موفق و سربلند گرداند 

خبرنگار-صادق  عبدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز