با ریاست فرماندار;

هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان چرداول مشخص شد

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۷:۵۱
کد خبر: ۶۱۴۹۲۸
هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان چرداول مشخص شد
جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان چرداول روزسه شنبه به ریاست مراد یگانه فرماندار رسول نارنجی کارشناس اموراجتماعی وانتخابات شوراها و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و بخش های زاگرس,هلیلان,شباب و مرکزی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام; در این جلسه که با رای گیری مخفی اعضاء انجام شد ، علیرضا جهانی به عنوان رئیس شورای اسلامی ،عزیزالله نیرومند به عنوان نائب رئیس جواد پور قیصر خزانه دار,بهزاد حیری منشی ومهندس محمدکریمی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان چرداول در شورای استان انتخاب شدند.
فرماندار چرداول در این جلسه تشکیل شورای شهرستان را مقدمه تشکیل شورای اسلامی استان ایلام دانست و از اعضای این شورا خواست تا با همدلی، وفاق و وحدت امور محوله را در سطح شهرستان و استان پیش ببرند. 
یگانه با تاکید بر لزوم نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورای شهرستان گفت: مصوبات شورای اسلامی شهرستان برای آنکه قابلیت اجرایی بگیرند با حضور نماینده ای از این شورا در کمیته تطبیق شهرستان مورد بررسی و اعلام نظر قرار می گیرند. 
وی گفت: شوراهای اسلامی بالاترین نمادهای مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است و هر چه همفکری، هم اندیشی و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، شهر، بخش ها و روستاهای منطقه بیشتر باشد زمینه توسعه همه جانبه شهرستان مهیاتر و هموارتر می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز