همزمان با ایام اربعین ;

معاون سفیر ایران در عراق از وضعیت آبرسانی در مرز مهران بازدید کردند

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۱۲۲۵
معاون سفیر ایران در عراق از وضعیت آبرسانی در مرز مهران بازدید کردند
معاون سفیر ایران در عراق بهمراه معاون مالی و پشتیبانی و جانشین ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب از دستگاههای بسته بندی آب، آزمایشگاهای سیار وتانکرهای آبرسانی بازدید کردند.

 

به گزارش برنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این بازدید جعفر حسنی جانشین ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی در خصوص وضعیت آبرسانی در مرز مهران و خدمات رسانی به زوار را ارائه کردند.

 وی خدمات رسانی به زائرین را بسیار مطلوب توصیف کرد وگفت: با تمهیدات شرکت مهندسی آبفای کشور و ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو امسال به نسبت سالهای گذشته خدمات رسانی بهتری به زائرین عزیز ارائه میگردد.

جانشین ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب بیان داشت: امسال بیش از ۳۰ دستگاه تانکر سیار آبرسانی و چهار دستگاه بسته بندی آب و یک دستگاه یخ ساز برای تسهیل در خدمات رسانی به زوار بطور شبانه روزی فعالیت میکنند.

جعفر حسنی با اشاره به افزایش ظرفیت آب در مرز مهران اظهار داشت:  امسال این شرکت با حفر دو حلقه چاه آب و اجرای ۱۲ کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، حدود ۷۰ لیتر در ثانیه به شبکه آبرسانی پایانه مرزی مهران اضافه شده است. و این امر  باعث شده در داخل مرز ایران کمبود آب نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه  عملیات ابرسانی به زائرین عتبات عالیات بوسیله تانکرهای سیار در خاک عراق هم اجرا می گردد افزود: بمنظور رفاه حال زائرین عتبات عالیات که از مرز مهران به کشور عراق مشرف میشود، تانکرهای سیار نیز در مرز عراق مشغول ارائه خدمت هستند. 

در ادامه این بازدید آل صادق معاون سفیر ایران در عراق ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت آبفای استان ایلام و سایر استانها از فعالیتهای اجرا شده ابراز خرسندی کردند و افزود: هرسال شاهد خدمات بهتری نسبت سالهای گذشته هستیم و امیدواریم این خدمات ارزنده همچنان تداوم یابد. 

دراین بازدید معاون سفیر عراق از دستگاههای بسته بندی آب وتانکرهای آبرسانی بازدید کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز