سرهنگ همتی خبر داد;

راننده اتوبوس متخلف از رانندگی محروم شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۲:۵۷
کد خبر: ۶۴۸۴۵۰
راننده اتوبوس متخلف از رانندگی محروم شد
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: روز گذشته یک راننده اتوبوس متخلف که در دو دستگاه اتوبوس به صورت غیرمجاز رانندگی می کرد توسط ماموران پلیس راه متوقف و از ا دامه رانندگی با وسایل نقلیه عمومی به مدت ۲ ماه محروم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی به جهت حجم بالای جابجایی مسافران دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که پلیس راه با استفاده از ابزارهای مختلف این دسته از وسایل نقلیه و رانندگان آنها را زیر نظر دارد.

وی افزود: یکی از این سامانه های مهم نظارتی، سامانه هوشمند پایش آنلاین تردد وسایل نقلیه عمومی موسوم به سپهتن است که تردد این دسته از وسایل نقلیه و رفتار رانندگان آنها را به صورت هوشمند رصد می کند.

وی ادامه داد : سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ نیز به عنوان سامانه نظارتی عمومی می تواند از طریق گزارش مسافرین تخلفات رانندگان را مورد کنترل قرار دهد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد : هدف از ایجاد این سامانه در واقع جلب مشارکت مردمی برای ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل و تقویت فرهنگ عمومی در کاهش تصادفات است که به صورت شبانه روز گزارش مسافرین را پیگیری می کند.

همتی زاده در پایان از عموم مردم خواست نسبت به تخلفات رانندگان اتوبوس با حساسیت عمل کرده و مراتب را از طریق سامانه پیامکی یا به پاسگاههای پلیس راه یا تیم های گشتی طول مسیر گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز