با ریاست فرماندار چرداول:

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرداول برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۹:۱۸
کد خبر: ۶۶۰۶۴۱
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرداول برگزار شد
فرماندار چرداول گفت:بانکها در پرداخت تسهیلات به منظورایجاد اشتغال انعطاف داشته باشند

به گزارش برنا-ایلام  مراد یگانه فرماندارچرداول  با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشور گفت: شهرستان چرداول با دارا بودن پتانسیل ها  ظرفیت های بالقوه  ، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را  دارد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای تسهیلات اشتغالزایی و جذب حداکثری در شهرستان و روان سازی آن افزود : کمک و عدم سخت گیری در نحوه اجرای مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار موثر میباشد .

وی پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال در شهرستان را یکی از اهداف این کارگروه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بررسی آمار اشتغال ایجاد شده دستگاه های مختلف در شهرستان و مقایسه با درصد تعهد آن دستگاه ، رفع موانع و مشکلات موجود جهت تحقق میزان تعهد پرداخت تسهیلات و روان سازی آن  از مهمترین مواردی است که دستگاهای اجرایی باید در اولویت خود قرار دهند.

یگانه بابیان اینکه با شعار وژست گرفتن هیچ کاری درست نمیشود ,گفت: ماباید با همت وتلاش جهادی در میدان باشیم  وکمک کنیم زمینه لازم برای ایجاد اشتغال بیکاران در جامعه فراهم شود

وی اضافه کرد: دولت تمام توانش را گذاشته که برای جوانان ایجاد اشتغال نماید بطوریکه در پنج سال اینده 360 هزار ملیارد برای اشتغال جوانان در کشور تخصیص داده شده واین میتواند نوید بخش باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز