نعمتی :

دولت طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر برخوردار را اجرا می کند

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۲۵۴۷
دولت طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر برخوردار را اجرا می کند
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام گفت :این طرح در راستای حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور کاهش هزینه های آنها، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری واحدها اجرا می شود.

به گزارش برنا- ایلام، حیدر نعمتی روز شنبه در نشست بررسی وضعت گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی غیر برخوردار به جز صنایع عمده است که در سه سال قبل فرآورده نفتی و سوخت مایع استفاده کرده اند. 

وی ادامه داد: گاز رسانی به واحدهای صنعتی و احداث خط لوله اختصاصی به محل واحدها با مبلغ برابر یا کمتر از 2400میلیون ریال(معادل 6 میلیون ریال به ازای هر متر مکعب با فرض ظرفیت 499 متر مکعبی می باشد و در صورتی که هزینه بیش از این باشد مابه التفاوت آن بر عهده متقاضی است. 

نعمتی گفت: لیست واحدهای تولیدی که از طریق شرکت نفت به وزارتخانه اعلام می شود باید به دستگاه های تخصصی به منظور پیگیری از طریق وزارتخانه های مرتبط اعلام شود. 

وی تاکید کرد: این طرح در راستای حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی به منظور کاهش هزینه های آنها، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری واحدها اجرا می شود.

 

نعمتی از شرکت گاز خواست که لیست واحدهای نهایی تایید شده را به دستگاه های تخصصی برای اعلام به مجریان و پیگیری برای اجرا اعلام کند. 

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بتوان با گاز رسانی به آنها در کاهش هزینه های این واحدها اقدام اساسی به عمل آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز