امام جمعه ایلام:

دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات نظام اسلامی

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰:۵۹
کد خبر: ۶۷۰۸۸۹
دهه فجر فرصتی برای بیان خدمات نظام اسلامی
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت:لازم است خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجربرای مردم بویژه نسل جوان تبیین وبازگو شود.

 به گزارش برنا- ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی بدنبال سیاه نمایی خدمات انجام گرفته هستند افزود:  همه ما وظیفه داریم به مقابله با این القائات شیطانی بپردازیم. 

رییس شورای  فرهنگ عمومی استان از تمرکز دشمنان نظام اسلامی روی برخی مشکلات اقتصادی به ویژه بیکاری جوانان گفت و تاکید کرد : نهادهای اجرایی با تبیین  خدمات انجام گرفته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روشنگری بپردازند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین با اشاره به اینکه حماسه بزرگ اربعین برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان راه اندازی شد افزود:  ضروری است با تدوین سند چشم انداز اربعین  نقش محوری مردم استان در این حماسه سیاسی عبادی که انعکاس فرهنگ عظیم تشیع است به خوبی برای جهانیان تبیین شود .

حجت الاسلام و المسلمین لطفی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در روزهای آتی در استان گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی به  نظارت بر محتوای کتاب‌ها و نیاز سنجی مخاطبان قبل از برگزاری نمایشگاه توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندارنیز به ضرورت استفاده از نظرات کارشناسان فرهنگی و اساتید مجرب دانشگاهی در تهیه سند جامع اربعین پرداخت. 

همچنین اعضای شورای فرهنگ عمومی استان درباره موضوعاتی همچون تهیه طرح جامع نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت احصا آسیب های فرهنگی اجتماعی استان و بررسی آن ها در شورای فرهنگ عمومی، توجه به بعد اقتصادی حماسه اربعین در  سند جامع چشم انداز اربعین، تقویت نظارت بر ناشران دعوت شده به نمایشگاه سراسری کتاب، نامناسب بودن زمان برگزاری نمایشگاه  و توزیع متوازن بن های خرید کتاب سخن گفتند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز