وزیرجهاد کشاورزی:

مشکل کشاورزان دغدغه های پس از تولید است

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۹:۴۹
کد خبر: ۶۷۴۶۶۴
مشکل کشاورزان دغدغه های پس از تولید است
وزیر جهاد کشاورزی: حذف واسطه ها و خدمات بعد از تولید در دستور کار وزارت بوده و در این راه همه تلاش خود را بکار می بندیم.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام;محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود به استان ایلام در حاشیه افتتاح طرحهای شهرستان دره شهر به خبرنگاران گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تلاش همکاران و بهره برداران کشت محصولات در استان ایلام افزایش چشمگیری داشته است.

حجتی یکی از مشکلات کشاورزان را دغدغه های پس از تولید دانست و افزود:  بازاریابی، نگهداری محصول و اشتغال پایدار از دغدغه های پس ار تولید بوده که با تقویت تشکلها ، تعاونیها و حذف دلالان این مشکل نیز مرتفع می شود.

وی در ادامه تخصیص اب و جواز پمپاژ  از دیگر مشکلات کشاورزان عنوان کرد و افزود: این موضوع مربوط به دستگاههای  همکار بوده که امیدواریم با جلسات پیش رو مرتفع شود.

حجتی همچنین با اشاره به  افزایش سطح زیر  کشت گل نرگس در دره شهر گفت:  توسعه کشت دیم این محصول علی رغم کمبود بارندگیها توانسته  منبع درامد و اشتغالزایی خوبی برای این شهرستان باشد وبرای افزایش سطح زیر کشت گل نرگس و افزایش اشتغال در این کار تسهبلاتی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

وی افزود: بیش از 670 هکتار از اراضی دیم این منطقه با راندمان بالا و درآمد پایدار زیر کشت این محصول است که نشان از تلاش و کوشش بهره برداران این منطقه دارد.

وی در پایان گفت:  هم اکنون حذف واسطه ها و خدمات بعد از تولید در دستور کار وزارت بوده و در این راه همه تلاش خود را بکار می بندیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز