برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» در شهرستان بدره

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۷:۳۸
کد خبر: ۶۷۷۲۴۸
برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» در شهرستان بدره
مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» ویژه نوآموزان مراکز پیش دبستانی خبر داد.
به گزارش برنا- ایلام  ;مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره گفت: یکی از مسایل مهم جامعه و تاریخ ایران اسلامی حفظ هویت ایرانی است که با توجه به رسالت عظیم نظام های آموزشی در بسترسازی حضور مؤثر فرد در جامعه، آشنایی وی با هنجارها و قواعد اجتماعی و انتقال هویت، فرهنگ، ارزش ها واصول حاکم بر کشور است
وی ادامه داد;فرهنگ نقش مهمی در تحکیم هویت ملی، وحدت ملی و تقویت همبستگی اجتماعی از طریق اشاعه سنت ها، رسوم اجتماعی و ایدئولوژی ها ایفا می کند و قصور در پرداختن به این رسالت باعث بحران هویت می شود.

وی افزود: در این راستا نقش و اهمیت آموزش های پیش از دبستان در فراهم کردن زمینه های رشد کودکان، تکوین شخصیت و تقویت هویت ملی آنان در کنار هویت بومی و محلی بسیار مهم و اثرگذار است و از این فرصت طلایی باید بهره گیری نمود.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت موضوع، این مهم جزو اولویت های کاری فعالیت های مراکز پیش دبستانی قرار گرفت و با همت کارشناس آموزش ابتدایی، مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی برنامه ها و جشنواره هایی به منظور پاسداشت از این هویت غنی در سطح تمام مراکز پیش دبستانی و با حضور کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره برگزار گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز