استاندار در جلسه ستاد ساماندهی جوانان:

مدیران به دنبال توانمندسازی جوانان باشند

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۸۶۰۷
مدیران به دنبال توانمندسازی  جوانان باشند
استاندار ایلام در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گفت: با فراخوان جوانان و برگزاری دوره های آموزشی و تشکیل تشکل های مختلف امکانات و تسهیلاتی را که دولت برای اشتغال در نظر گرفته، معرفی کنیم و به دنبال توانمندسازی جوانان باشیم.

به گزارش برنا- ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی گفت : جوانان را برای ورود به بازار کار آموزش دهیم و ظرفیت های مختلف استان را معرفی کنیم و آنان را برای ارائه طراح های کارآفرینی و اشتغال زایی ترغیب کنیم.

 وی ادامه داد: ما پروژه های زیادی در بحث اقتصادی و اشتغال می توانیم برای جوانان تعریف کنیم و با فراخوان به جوانان و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی و تشکیل گروه های فارغ التحصیل و ارائه امکانات و تسهیلاتی که برای آنان شکل گرفته است و باید معرفی شود نسبت به توانمند سازی جوانان اقدام کنیم.

 رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: از مدیران انتظار می رود که به دنبال رفع مشکلات جوانان و ارائه ظرفیت ها  با توجه به امکانات استان باشند، فعالیت به معنای ایجاد رضایتمندی عمومی، اشتغال، نشاط اجتماعی، و حل مشکلات جوانان است.

قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: ما به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان  و ارائه راهکار  با توجه به ظرفیت های استان هستیم و اینکه که چگونه بتوانیم اشتغال زایی ایجاد کنیم و طرح های متنوعی را ارائه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز