برنا-ایلام

مسئول عزل ونصب مدیران در هر استان استانداران هستند

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸:۰۶
کد خبر: ۶۸۰۲۳۴
استاندار نباید خود را از مشورت بزرگان،نمایندگان و ائمه جمعه شهرستان ها محروم کند ,البته مشورت هم نباید به این معنا تعبیر شود که هر چه آقایان گفتند همان شود.

برنا-ایلام ;هر دولتی جهت تحقق عملکردها و شعارهای انتخابی خود و در راستای حل مشکلات مردم و خدمت رسانی به آنها پس از استقرار، به انتخاب عالی ترین مقام خود در استان ها و سپس در شهرستان ها و بخش ها اقدام می کند.

حق طبیعی هر رییس جمهوری است که با مشورت بزرگان و وزیر کشور افراد شایسته و همسو با جریان خود را در مجموعه زیر نظر خود به کار گیری کند، اما در این بین موضوعی که بسیار آزار دهنده است دخالت اشخاص،افراد و گروه های سیاسی است که با اعمال فشار و تهدید وارد معرکه شده و قصد گماشتن افراد مورد نظر خود را دارند.

 مشورت و تعامل با بزرگان استان از جمله نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه و نمایندگان باید حتما" در دستور کار دولت و مقامات منتسب به دولت باشد، برای انتصابات نیز باید از نظر مشورتی این بزرگان بهره گرفت، اما همه این ها به معنای دخالت و ابرام و اصرار بر نظر ایشان نیست.

حال قاسم سلیمانی  استانداری با تجربه وتلاشگرکه در مدت کوتاه سکان استان ایلام رابدست گرفته عملکرد آن برای همگان روشن شده  ، بهتر است فعلا" به حفظ وحدت و همدلی بیندیشیم و تلاش کنیم زمینه ای برای تعامل و دوستی با بیان خدمات انجام اشده که منجر به به توسعه وپیشرفت استان میشود انجام دهیم.

استاندار ایلام در اولین گام در انتخاب مدیران وتعامل باتمامی گروها وجناهها  نشان داد که رویکرد او تکیه بر همان شعار دکتر روحانی در راستای ایجاد تعامل و اعتدال در جامعه است.

استاندار نباید خود را از مشورت بزرگان،نمایندگان و ائمه جمعه شهرستان ها محروم کند. البته مشورت هم نباید به این معنا تعبیر شود که هر چه آقایان گفتند همان شود.

و نکته پایانی ;دستگاه های مختلف اجرایی استان (الخصوص شهرستانها) در سالهای اخیر شاهد نبود کارآیی مدیران خود بوده است  بطوریکه ضرر آن تنها نصیب مردم استان شده بنابراین استاندار محترم لازم است با انتخاب مدبران شایسته  وکاردان وشناسایی دقیقی از نیروهای تحت امر خود زمینه را برای حفاظت از اموال بیت المال وهمچنین توسعه وپیشرفت استان فراهم نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز