استاندار ایلام:

مدیران استان استقلال در تصمیم گیری را سرلوحه کار خود قرار د

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۷:۰۶
کد خبر: ۶۸۰۳۲۶
مدیران استان استقلال در تصمیم گیری را سرلوحه کار خود قرار د
استاندار ایلام در دیدار با عضو هیئت مدیره شرکت پست و مجموعه دستگاه های وزارت ارتباطات در استان گفت: قدرت و استقلال در تصمیم گیری سرلوحه کاری مدیران باشد چرا که استان نیاز به مدیران توانمند و مستقل دارد تا دولت به اهداف خود در رفع مشکلات مردم خصوصا اشتغال دست یابد.

به گزارش برنا-ایلام از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در دیدار با علی رضا زرگوشی عضو هیات مدیره شرکت پست ایران و مدیران دستگاه های زیرمجموعه ی وزارت ارتباطات دراستان با اشاره به مرز گسترده ایلام به کشور عراق یکی از اصلی ترین پیش نیازهای توسعه نقاط مرزی را بهبود زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی عنوان کرد.

وی افزود: راهپیمایی اریعین از مرز بین المللی مهران باعث افزایش قابل توجه حجم سفرها از استان ایلام شده و تنها در ایام اربعین حدود چهار میلیون نفر از این مرز تردد می کنند، درحالیکه از نظر زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی به اندازه این مقدار تردد ظرفیت سازی نشده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: نقاط کور متعددی در شهر ایلام و همچنین مسیرهای منتهی به مرز مهران وجود دارد که نارضایتی هایی را از سوی مردم به دنبال داشته که می طلبد مسئولان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

 سلیمانی دشتکی ادامه داد: ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایلام 26،2 درصد است درحالیکه این مقدار در کشور بطور میانگین 30 درصد بوده که نیاز است برای دست یابی به میانگین کشوری تلاش های لازم صورت پذیرد.

 وی اضافه کرد: پهنای باند و سرعت اینترنت در ایلام نیز با وضعیت مطلوب بسیار فاصله دارد و امیدواریم مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمهیدات لازم را برای بهبود شاخص های این حوزه انجام دهند.

سلیمانی دشتکی گفت: با توجه به اهمیت گشایش مرز چیلات بازدیدهای متعددی از مرز چیلات داشته توسط بنده و معاونین استانداری انجام شده است که در این راستا  30 میلیارد ریال نیز برای تکمیل شبکه فیبر نوری این مرز اختصاص یافته ولی مسئولان باید سرعت اجرای پروژه ها برای تکمیل زیرساخت های این مرز را دوچندان کنند.

عضو هیات مدیره شرکت پست نیز در این دیدار اظهار کرد: نگاه و شاخص وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای برنامه های مورد نظر با هدف اشتغالزایی است تا بتوانیم از ظرفیت های این حوزه به منظور رونق فضای کسب و کار بهره بگیریم.

 علیرضا زرگوش افزود: 2 پروژه سیماک و جی نف را در دستور کار داریم که طرح سیماک با هدف آنلاین کردن استعلامات و جلوگیری از  مراجعه مستقیم مشتریان جهت انجام این امر  و در پروژه جی نف نیز از طریق  ایجاد ارتباط بین داده های متنی و مکانی نشانی های معتبر، دوباره کاری ها و خطاهای مرتبط با نشانی های جعلی و باطل حذف و یا کاهش می یابد که  تاکنون در 6 استان و 76 شهر انجام گرفته و و 28 دستگاه اجرایی می توانند از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز