رئیس اتاق اصناف شهرستانهای سیروان وچرداول:

در شب عید اقلام اساسی مورد نیاز مردم گران نمیشود

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۹:۴۰
کد خبر: ۶۸۰۵۷۸
در شب عید اقلام اساسی مورد نیاز مردم گران نمیشود
رئیس اتاق اصناف سیروان وچرداول گفت: هرگونه افزایش قیمت اقلام شب عید بدون داشتن مصوبه کشور یا استان وشهرستان تخلف است و با افرادی که افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برخورد خواهد شد.

به گزارش برنا-ایلام ;نورالله منصوری رئیس اتاق اصناف شهرستانهای سیروان وچرداول در گفتگو با برنا از هماهنگی با اتحادیه‌های صنفی برای مدیریت بازار شب عید در این شهرستانها خبر داد و افزود: رایزنی لازم با اتحادیه‌های مربوطه مانند خواروبارفروشان، قصابان، مرغ و ماهی فروشان، آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه فروشان، پوشاک، کیف و کفش و ... انجام شده تا امسال هیچ افزایش قیمتی در کالاهای شب عید مردم نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت اقلام شب عید بدون داشتن مصوبه کشور یا استان وشهرستان تخلف است و با افرادی که افزایش قیمت خودسرانه داشته باشند برخورد خواهد شد.

رئیس  اتاق اصناف سیروان وچرداول عنوان کرد: از روز دوشنبه 7 اسفند جلساتی با بازرسین اتحادیه‌ها خواهیم داشت تا نظارت بر بازار را تشدید کنند.

به گفته این مسئول، تشدید نظارت‌ها تا پایان نوروز ادامه دارد و برای رفاه حال مردم و خصوصا مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز رسیدگی به تخلفات و شکایات 24 ساعته خواهد بود.

رئیس  اتاق اصناف سیروانچرداول, پوشاک، کیف و کفش، میوه، آجیل و خشکبار، گوشت و مرغ و ... را در اولویت نظارت‌ها دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز