دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹:۵۲
کد خبر: ۶۸۴۰۹۵
دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان چرداول گفت با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرزوبوم هستند.

به گزارش برنا از سرابله ;مسلم ویسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرداول در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان چرداول، بابیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، تصریح کرد: امید است مسئولین نیز بیش‌ازپیش قدردان زحمات، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی خانواده شهدا باشند.

وی افزود: خانواده شهدا گل سرسبد جامعه هستند و مسئولین و مدیران در تمامی بخش‌ها و رده‌ها موظف‌اند در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با خانواده‌های معظم و مکرم شهدا دیدار کرده و از نزدیک مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کنند.

 وی بابیان اینکه نیاز معنوی خانواده‌های شهدا در کنار مباحث و موضوعات مادی باید موردتوجه باشد، یادآور شد: در این زمینه عزت، کرامت و شخصیت این عزیزان باید به‌شدت از سوی مسئولین امر رعایت شده و موردتوجه قرار گیرد.

ویسی وجود والدین عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و افزود: ما با حضور در کنار شما عزیزان برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه و انرژی می‌گیریم.

لازم به ذکر است در این دیدارها حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمران احمدی امام‌جمعه موقت چرداول، مراد یگانه فرماندار شهرستان، مسلم ویسی رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرداول، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان چرداول حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز