معاون عمرانی استاندار:

فضای فرهنگی جدید در شهر ایلام ایجاد می شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۸۸۲۸۱
فضای فرهنگی جدید در شهر ایلام ایجاد می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: به منظور رعایت سرانه فرهنگی در نقاط مختلف شهر ایلام فضای فرهنگی جدید در این شهر ایجاد می شود.

به گزارش برنا- ایلام- احمد کرمی در جلسه کمیسیون ماده 5 افزود: با پیگیری های صورت گرفته 7 هزار متر زمین در خیابان بعثت شهر ایلام به منظور ایجاد مجتمع فرهنگی چندم منظوره واگذار شده است.

وی، کاربری اولیه این قطعه زمین را فضای سبز عنوان کرد و افزود: با طراحی های صورت گرفته، 40 درصد از این فضا به ساختمان مجتمع و مابقی آن به فضای سبز عمومی غیر محصور تبدیل شده است.

کرمی، اعتبارات این پروژه را ملی عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این پروژه میتواند در راه افزایش سرانه فضای سبز شهر و فرهنگی شهر ایلام موثر باشد.

همچنین در این نشست تغییر کاربری سینمای ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در انتها مقرر شد، سرمایه گذار این پروژه، دو طبقه منفی این مجتمع را به پارکینگ، طبقه همکف را به سینما و فضای تجاری به صورت 50 درصد تبدیل و طبقات فوقانی را نیز به تجاری اختصاص دهد.

لازم به ذکر است در این نشست 27 پرونده درخواست شهروندان مورد رسیدگی و مباحثه کارشناسی قرار گرفت و در مورد آنان آرای لازم صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز