استاندار ایلام;

هدف از سفرهای شهرستانی توزیع عادلانه اعتبارات است

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۹۷۹۵۷
هدف از سفرهای شهرستانی توزیع عادلانه اعتبارات است
استاندار ایلام گفت: هدف از سفرهای شهرستانی توزیع عادلانه اعتبارات استانی در جهت توسعه پایدار شهرستان هاست که بر اساس کار کارشناسی و آمایش سرزمینی صورت می گیرد.

به گزارش برنا-ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: برنامه های این شورا بر اساس سه افق کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طراحی و عملیاتی می شود.
وی افزود: این سفرها با کار کارشناسی شده قبلی طراحی و حقوق همه مناطق برابر اصل توازن منطقه ای به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.
استاندار ایلام رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته استان را در اولویت توزیع اعتبارات دانست و تاکید کرد: باید از همه توان و ظرفیت استان و کسب اعتبارات ملی نیازمندی های شهرستان های مختلف رفع شود. 
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تاکنون نیز اعتبارات بسیار خوبی از طریق ملی و سفرهای مسئولان کشوری اخذ شده که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات عمرانی استان شود.
وی با اشاره به مشکلات زیرز ساختی ملکشاهی گفت: در بحث آب پیگیری ایجاد یک مجتمع آبی و خط انتقال آن در حال انجام است و به زودی آغاز می شود و در این زمان نیز استقرار یک دستگاه آب شیرین کن در شهرستان ضروری است .
وی افزود: یکی از شاهراه های ارتباطی استان با توجه به تردد زائران اربعین مسیر ملکشاهی به مهران است که در این خصوص مجوز ماده 23 اخذ شده و در سال 98 ردیف اعتباری آن اخذ و این راه فعلی نیز بهسازی و نقاط حادثه خیز آن رفع خواهد شد و پل بان رحمان نیز بزودی نصب می شود. 
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: پیگیری های لازم نیز برای مطالعات سد میان تنگ انجام شده و در صورت امکان نسبت به اجرای آن اقدام می شود. 
استاندار ایلام یادآور شد: مطالعات تصفیه خانه فاضلاب شهر ارکواز ملکشاهی انجام و جهت اخذ ماده 23 آن اقدام و ردیف اعتباری برای سال 98 دریافت می شود.
فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه فهرستی از مشکلات و نیازمندی های شهرستان ملکشاهی در بخش های مختلف عمرانی ، تولیدی ، اشتغال و کشاورزی عنوان و خواستار رفع این مشکلات شد. 
محمد تاسمه افزود: امیدواریم پروژه های پیشنهادی شهرستان ملکشاهی تصویب تا در مدار توسعه پایدار قرار گیرد. 
در این جلسه بیش از 15 مصوبه از جمله تکمیل دی کلینیک تخصصی ، تکمیل پروژه آبرسانی ، آب شیرین کن ، احداث سد و ایستگاه های پمپاژ کشاورزی ، احداث 11 کیلومتر راه ارتباطی چهار خطه ، رفع 10 نقطه حادثه خیز ، احداث مجتمع فرهنگی هنری ، احداث و تکمیل سه بوستان در سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر ، احداث سالن ورزشی مطرح و اعتبارات لازم برای اجرای آنها اختصاص یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز