استاندار ایلام:

اولویت کاری استان ایلام در سال ۹۷ حل مشکلات واحدهای تولیدی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۰۷:۵۷:۵۳
کد خبر: ۶۹۸۱۱۷
اولویت کاری استان ایلام در سال ۹۷ حل مشکلات واحدهای تولیدی است
استاندار ایلام گفت: مدیران کلمه نه از ادبیات مدیریتی خود بردارند و با دیدگاه مثبت به مشکلات مردم نگاه کنند و در صورت مشکلات قانونی توضیحات لازم را ارائه دهند.

به گزارش برنا- ایلام قاسم سلیمانی  در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی گفت: ستاد سرمایه گذاری استان باید نسبت به رفع موانع ، صدور مجوزها و برداشتن مشکلات برای ورود سرمایه گذاران در استان اقدام نمایند .
وی افزود: راهبرد دیگر استان جذب تسهیلات اشتغال زایی است که در این حوزه نیز با توجه به ابلاغ مابقی تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه روستایی نسبت به ساماندهی طرح های اشتغال زایی اقدام نموده و در صورت ایجاد مشکل و مانع آن را به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع نمایند. 
استاندار ایلام رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد یا نیمه فعال و کارگاهایی که پیشرفت فیزکی بالای 60 درصد دارند را اولویت کاری سال جاری اعلام کرد و گفت: این سه راهبرد اساسی استان در بحث اقتصادی است که در ستاد اقتصاد مقاومتی استان پیگیری خواهد شد. 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برخی از واحدهای تولیدی که از امکانات دولتی نظیر وام ، زمین و امتیازات مختلف با وجود شرایط سخت استفاده می کنند نمی توانند از هدف اصلی خود خارج شود و هر لحظه اعلام انصراف کنند که در این صورت باید دستگاه های نظارتی و قضایی با آن برخورد کنند ، به عنوان مثال همین کشتارگاه ایوان مسئولان نسبت به رفع مشکلات این واحد اقدام نمایند و نمی تواند هر لحظه اعلام انصراف کند چرا که منابع و امکانات دولت را مورد استفاده قرار داده است و باید پاسخگو باشد.
قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: مدیران کلمه نه از ادبیات مدیریتی خود بردارند و با دیدگاه مثبت به مشکلات مردم نگاه کنند و در صورت مشکلات قانونی توضیحات لازم را ارائه دهند. 
وی با تأکید بر عنوان سال تصریح کرد: امسال سال حمایت از کالای ایرانی و همه ما موظفیم از این الگو حمایت کنیم و ذیحسابان تحت هیج شرایطی کالای خارجی که در تولید داخلی دارد را برای دستگاهها خرید نکنند و دستگاههای عمرانی و زیرساختی برای اجرای پروژه های عمرانی خود از کالاهای تولید داخل استان استفاده کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز