فرماندار:

اختصاص ۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به ایجاد اشتغال در روستاهای آبدانان

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۵:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۱۵۱
اختصاص ۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به ایجاد اشتغال در روستاهای آبدانان
فرماندار ابدانان:برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا بویژه طرح های کلان و مهم، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها فروگذار نکنند.

به گزارش برنا-ایلام ;عسکری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان  با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشورپرداخت و گفت: امروز تنها چیزی که درکشور ما مورد توجه قرار گرفته بحث اشتغال می باشد. 

 وی افزود: سیاستها و حمایتهای دولت در خصوص اجرای طرح اشتغال روستائیان فراگیر و توجه ویژه مسئولین و دستگاه های اجرایی و بانکها برای اجرای آن که در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و متقاضیان سرمایه گذاری بوده و باعث کاهش نرخ بیکاری میگردد اقدام نمایند

 وی ادامه داد:ابلاغ تسهیلات اشتغال فراگیرو روستائیان را یک فرصت عالی دانسته  که  به ندرت چنین تسهیلاتی ارائه می شود و ما باید از این فرصت کمال استفاده را ببریم. 

وی خطاب به اعضای کارگروه شهرستان گفت: برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا بویژه طرح های کلان و مهم، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها فروگذار نکنند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان به اهمیت و اولویت اشتغال جوانان در دولت اشاره کرد و افزود: اولویت نخست دولت ،تولید و اشتغال جوانان است از این رو در بودجه سال ۹۷ برنامه های راهبردی مناسبی تدوین و ارائه شده است، مجموع منابع بانکی پیش بینی شده برای این منظور ذیل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ در کشور ۲۰ هزار میلیارد تومان و برای این استان نیز 113میلیارد تومان است که فعلا سهم شهرستان مشخص نشده است 

فرماندار آبدانان تصریح کرد :9 میلیاردو چهارصد میلیون تومان نیز تسهیلات امسال برای ایجاد اشتغال در روستاهای شهرستان در نظر گرفته شده است که بخشداران، دهیاران و شوراها باید برای جذب این تسهیلات به مردم اطلاع رسانی کنند. 

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خاطرنشان کرد : تاکنون 643طرح در سامانه کارا ثبت شده که 16طرح جهت دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز