استاندار ایلام درنشست استانداران منطقه چهار کشور:

مسائل قومی از چالش های مدیریت در سطح استانهای منطقه است

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۲۴:۴۲
کد خبر: ۷۰۷۹۸۲
مسائل قومی از چالش های مدیریت در سطح استانهای منطقه است
استاندار ایلام در اولین نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور با رویکرد توسعه منطقه ای که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد به همکاری مشترک در راستای رفع مشکلات استانی تأکید کرد.

به گزارش برنا- ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در اولین نشست کارگروه استانداران منطقه 4 کشور که با حضور جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد ، واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران را مهم برشمرد و ابراز داشت: دولت و وزارت کشور باید اختیارات بیشتری به استانداران بدهند و نباید به روش های مختلف اختیارات استانداران را محدود شود.

استاندار ایلام در این نشست که با حضور استانداران ، کرمانشاه ، ایلام ، همدان، لرستان ، مرکزی و خوزستان برگزار شد به برخوردهای دوگانه برخی از مسئولین و تربیون داران کشور اشاره کرد و گفت: نباید با یک مسأله واحد برخوردهای متفاوتی صورت گیرد.

وی داشتن انسجام داخلی را لازمه شرایط امروز کشور برشمرد و اظهار داشت: در صورت داشتن انسجام در داخل، دشمنان خارجی نمی توانند کاری از پیش ببرند که لازم است همه ی مسئولین در این راستا گام بردارند .

سلیمانی دشتکی در خصوص استان های منطقه 4 کشور نیز بیان داشت: این استانها هم از پتانسیل ها و مزیت های زیادی برخوردارند و هم با مشکلات تقریبا یکسانی مواجه هستند ، که لازم است با همکاری های مشترک این مشکلات حل گردند.

وی به مشکلات و اختلافات قومی و مسائل اجتماعی در سطح منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: مسائل قومی از چالش های مدیریت در سطح استانهای منطقه است .

استاندار ایلام در این دیدار توسعه زیرساخت ها از جمله احداث راه_آهن و بزرگراه را از جمله زمینه های همکاری مشترک برشمرد .

وی در این نشست پیشنهاد کرد جلسات به صورت دو ماه یک بار برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال اعضاء قرار گرفت.

همچنین استاندار ایلام خواستار تشکیل کمیته های تخصصی ذیل کارگروه شد که مقرر شد سه کمیته  عمرانی ، اقتصادی و سیاسی امنیتی ذیل کارگروه تشکیل گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز