سرهنگ کاظمی خبر داد:

افزایش ۱۴۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در ایلام

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۰۸۸۸۰
افزایش ۱۴۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در ایلام
جانشین انتظامی استان ایلام از افزایش 142 درصدی میزان کشف مواد مخدر در سال گذشته در استان نسبت به سال ماقبل آن خبردا

به گزارش برناازایلام؛  سرهنگ حسن کاظمی در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حاشیه شهرها ، تفرجگاه ‌ها باید در اولویت اصلی قرار گیردافزود: افزایش 142 درصدی کشفیات سال 96 نسبت به سال ماقبل آن نشان دهنده تلاش جهادی فرمانده و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام است.

وی با تاکید بر اینکه  این تلاش فراگیر در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تداوم پیدا می کند افزود: امیدواریم با اجرای طرح های پیشگیرانه و مبارزه و مقابله جدی با سوداگران مرگ ، شاهد جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی باشیم.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به لزوم مشارکت اجتماعی و احساس مسئوولیت جمعی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های آن یادآور شد: آسیب ها و خطرات مواد مخدر و اعتیاد در ابعاد فردی ، اجتماعی، شغلی و خانوادگی با آگاه سازی اجتماعی، توسعه اقدامات فرهنگی و آموزش همگانی ، اطلاع رسانی هدفمند و بهره مندی از ظرفیت رسانه ای قابل کنترل، پیشگیری و مهار است.

در این مراسم از تلاش های سرهنگ جمال موسوی قدردانی و سرهنگ غلامرضا چولکی به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام منصوب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز