پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی اهدای عضو

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۹:۰۸
کد خبر: ۷۰۹۲۱۴
پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی اهدای عضو
استاندار ایلام در پیامی به مناسبت روز ملی اهدای عضو، هدیه دادن زندگی به همنوع را زیباترین یادگاری دانست که از انسان باقی می‌ماند.

به گزارش برنا-ایلام ;متن کامل پیام استاندار ایلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"هرگاه کسی باعث بقای نفسی شود مانند آن است که باعث نجات جان تمام انسان ها شده است".
قرآن کریم، سوره مبارکه مائده آیه ٣٢

سی و یکم اردیبهشت ماه "روز ملی اهداء عضو" یادآور لحظه ی زیباییست که چندین انسان با اعضای پیکر یک انسان دیگر، با گرفتن جانی دوباره زندگی خود را از سر می گیرند؛ پدران و مادران ایثارگری که به دور از دنیا پرستی و تعلقات دنیوی، اعضای پیکر جگر گوشه هایشان را به صورت رایگان و به عنوان هدیه به خانواده گیرنده اهدا می کنند.
خانواده های اهداء کننده عضو، اعضایی که قرار است زیر خروارها خاک از بین می روند را با اهداء به افراد نیازمند، جانی دوباره می بخشند و قلبی را که قرار بود از حرکت باز ایستد به تپش واداشته و در بدن دیگری زنده می‌ماند؛ این کار بزرگ فقط از عهده‌ی قهرمانان واقعی زندگی برمی‌آید و بر این عقیده ام که میتوان هدیه دادن زندگی به همنوع را زیباترین یادگاری دانست که از انسان باقی می‌ماند.
دین مبین اسلام، اهمیت فوق العاده ای برای نجات جان انسان ها قائل شده و بر همین اساس موضوع اهدا عضو در کشور ما به عنوان یک کشور اسلامی، نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتری است که رسانه های گروهی نقش بسیار حساس و ارزنده ای را در راستای تحقق این مهم بر عهده دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد "علیرضا محمدی" جوان ایلامی که با اهداء اعضای پیکرش جان دوباره ای به 8 نفر بخشید، روز ملی اهداء عضو را به تمامی اهدا کنندگان و دوست داران این فرهنگ نیکو تبریک عرض نموده و امیدوارم هموطنان و خصوصاً هم استانی های عزیز ایلامی با ثبت نام به عنوان اهدا کننده عضو، قدم در این راه انسانی و ماندگار بگذارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز