رئیس دادگستری چرداول:

در حال حاضر تعداد ۴۹ زندانی جرائم غیر عمد شهرستان چرداول در زندان‌های استان ایلام بسر می‌برند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰:۵۸
کد خبر: ۷۱۶۹۶۸
در حال حاضر تعداد ۴۹ زندانی جرائم غیر عمد  شهرستان چرداول  در زندان‌های استان ایلام بسر می‌برند
رئیس دادگستری شهرستان چرداول:هدف از برگزاری جشن گل ریزان که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزارمیشود زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی و یا کسانی بدهی دارند که با شکایت شاکیان خصوصی منجر به زندانی شدن افراد شده وبا همت خیرین و مردم نیکوکار آزاد می شوند.

به گزارش برنا-ایلام سیدعلی نوربخش در جشن گلریزان صبح امروز شهرستان چرداول که با هدف آزادسازی زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد برگزار شد، اظهار کرد: محکومین مالی و زندانیان جرایم غیرعمد در این روزها که جشن گل ریزان در اقصی نقاط استان و کشور برگزار می شود چشم انتظار خیرین و مردم هستند و همواره شهرستان چرداول برای آزادسازی محکومین مالی از طریق این گونه جشن ها تلاش می کند.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن گل ریزان که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزارمیشود زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی و یا کسانی بدهی دارند که با شکایت شاکیان خصوصی منجر به زندانی شدن افراد شده که با همت خیرین و مردم نیکوکار آزاد می شوند.

نوربخش بدهی دیه تصادفات، مهریه و جرائم مالی غیر کلاهبرداری را از این نوع جرائم دانست و افزود: در حال حاضر تعداد 49 زندانی جرائم غیر عمد  شهرستان چرداول  در زندان‌های استان ایلام بسر می‌برند  که میتوان با حمایت خیرین وهمت مردم شهرستان چرداول که همیشه درکمک کردن به امورات خیر پیشقدم بوده اند، نسبت به آزادی آنها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر کمک های خیرین و تامین بخش عمده ای از بدهی های زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی از سوی ستاد دیه استان، از سوی دیگر نیز شاکیان بخشی از دیه و بدهی را بر آنها می بخشند بدین ترتیب زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط فراهم می شود.

رئیس دادگستری شهرستان در پایان از همراهی وهمکاری امام جمعه ,فرماندار شهرستان ورئیس ستاد دیه استان ودیگر مسئولین شهرستان الخصوص خیرین عزیز که در برگزاری وحمایت از جش گلریزان شهرستان چرداول تلاش مضاعف داشتند تشکر وقدردانی نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز