یادداشتی از عبدالصاحب ناصری-ایلام

همدلی صادقانه؛ همراهی متعهدانه

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۸:۵۵:۵۷
کد خبر: ۷۱۹۵۰۱
مدل " کرمانیزه" الگوی موفقی برای رهایی ایلام از رنج توسعه نیافتگی است.

برنا-ایلام; وقتی تلاش و پیگیری های مستمر و دلسوزاتهٔ این مرد (سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام) را برای گشودن گره های استان می بینم، نمی توانم به عنوان نمایندهٔ مردم با ایشان همراهی نکنم.

  ساعت ها از شب گذشته بود، و "سلام " در حالیکه خواب و خستگی بر او عارض شده بود از قراری می گفت که برای فردا یکشنبه (۱۳۹۷/۳/۲۷) با هماهنگی استاندار در سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شده بود، آن هم برای جذب اعتبار به منظور احداث راه آهن اسلام آباد به ایلام.

دکتر امینی هرگز بر خستگی ناپذیری مصرانهٔ استاندار در مراجعات ثمربخش به سازمان ها و وزارتخانه ها، تیغ ممیزی نکشید. او با بیان این نکته که سلیمانی دشتکی از هیچ ظرفیتی، به ویژه ظرفیت نمایندگان استان برای افزودن بر ضریب نفوذ به منظور مراجعه به وزرا برای آبادانی استان، غفلت نمی کند، برزبان و وجدان خود گره نمی زد!

امروز دوشنبه(۱۳۹۷/۳/۲۸) وقتی اخبار استان را در رسانه رصد می کردم، صدق مدعای دکتر امینی را یافتم که جناب استاندار و معاونین ایشان هم آن جلسه را برگزار کرده اند، هم در سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس حضور یافته و هم حلقهٔ وصل و همدلی صاحب منصبان ایلامی در پایتخت تحت عنوان مجمع مشورتی توسعهٔ استان شده است، که گرد هم آوردن آن بزرگان امر سهل و بی زحمتی نمی باشد.

مدل " کرمانیزه" الگوی موفقی برای رهایی ایلام از رنج توسعه نیافتگی است.

به شرط تداوم این همدلی صدقانه و همراهی متعهدانه و نیز پیگیری سختکوشانه، بارهای سنگین محرومیت از شانه های خسته و آزردهٔ ایلام متدرّجاً برداشته خواهد شد. 

همانگونه که قهرمان سازی و غلو پیرامون شخصیت ها در هر سطحی امری ناپسند است، چشم بستن بر تلاش های ممدوح و وارونه جلوه دادن آنها ناپسندتر بوده و خروج بیّن از مسیر مروّت تلقی می گردد.

ایلام و ایلامیان قدردان و نمک شناس در زحمت هر عزیزی که بر انبوه زخم های محرومیت آنان مرهم تسکین و التیام قرار دهد به دیدهٔ احترام و سپاس نظر خواهند افکند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز