معاون استاندار ایلام:

در جامعه ای که شادی باشد آسیبهای اجتماعی جایگاهی ندارد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۵:۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۲۰۲۱۸
در جامعه ای که شادی باشد آسیبهای اجتماعی جایگاهی ندارد
معاون سیاسی استاندار: یکی از برنامه های راهبردی و اصلی دولت تدبیر و امید در مقوله های اجتماعی دمیدن نشاط و امید در جامعه است.

به گزارش برنا از ایلام ; محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شادی و نشاط را لازمه یک جامعه سالم دانست و گفت؛ مادامی که شادی را از یک ملت بگیرید آن اجتماع را به سمت آسیب های اجتماعی سوق داده اید.
وی با اشاره به اینکه در یک جامعه بانشاط و سالم کمتر شاهد آسیب های اجتماعی چون مواد مخدر می شویم، اظهار داشت؛ در جامعه ای که شادی موج می زند سقف آسیب های اجتماعی به راحتی فرو می ریزد.
نوذری ایران را یکی از کشورهایی موفق در بحث مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت؛ جمهوری اسلامی ایران برای پاک و سالم نگه داشتن جوانان این سرزمین از پدیده خانمان سوز اعتیاد شهیدان زیادی داده است.
وی با اعلام این نکته که در هفته مبارزه با مواد مخدر باید بتوانیم برنامه های متنوعی را ارائه دهیم گفت؛ یکی از برنامه های راهبردی و اصلی دولت تدبیر و امید در مقوله های اجتماعی دمیدن نشاط و امید در جامعه است. 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد را محوریت فعالیت ها در این هفته قلمداد کرد و گفت؛ در سال قبل توانستیم بخش زیادی از سازمان های مردم نهاد را فعال کنیم و اعتبارات خوبی را در این خصوص تخصیص بدهیم و انشاءالله برنامه های امسال هم بایستی به همین شکل ادامه یابد.
وی سپس گفت؛ بحث مبارزه با مواد مخدر را بایست از حالت صرف دولتی و تک دستگاهی خارج کنیم و آن را به موضوعی اجتماع محور تبدیل نماییم تا همه در این وادی مشارکت داشته باشند.
دکتر نوذری درپایان با اشاره به پائین آمدن سن اعتیاد در جامعه و تغییر الگوی مصرف از حالت سنتی به صنعتی ابراز داشت؛ امروز بایست برنامه های مبارزه با مواد مخدر از حالت فردی و سنتی خارج شود و بر مسئولیت های اجتماعی تاکید شود و این مبارزه را فراگیر و همگانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز