فرماندار آبدانان:

معتمدین امین مردم هستند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۰:۵۴
کد خبر: ۷۲۰۴۹۶
معتمدین امین مردم هستند
نشست هم اندیشی معتمدین و بزرگان شهرستان آبدانان به منظور بررسی مسائل و مشکلات با حضور فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 

به گزارش برنا از ایلام: سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان در این نشست ضمن قدر دانی از حضور معتمدین  اظهار داشت :معتمدین امین مردم هستند و این اعتماد بهترین فرصت برای خدمتگذاری بیشتر به مردم می باشد که باید از این اعتماد به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته هاورفع مشکلات مردم استفاده کرد.

وی افزود: بخشی از امنیت جامعه در گرو اعمال و رفتار افراد آن جامعه می‌باشد که باید با استفاده از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان و همچنین فعالان اجتماعی به این مهم دست یافت.

فرماندار آبدانان در ادامه گفت: در مشورت، منافع بسیاری نهفته است که اگر به صورت درست و منطقی از آن استفاده شود، از بروز بسیاری مشکلات، پیشگیری خواهد شد.

مرادحاصلی بر تداوم این نشست ها هم تاکید کرد و گفت: این نشست ها باعث می شود تا مشکلات شفاف تر مطرح شده و با حضور مسئولین پاسخ لازم نیز داده شود .

در ادامه هر یک ازمعتمدین و بزرگان شهرستان (بخش مرکزی , سرابباغ و کلات مورموری ) به بیان برخی مشکلات شهرستان پرداخته وآمادگی خودرا درراستای هرگونه همکاری با فرمانداری در جهت توسعه وپیشرفت بیش از پیش شهرستان اعلام نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز