استاندار ایلام:

متولیان امر فرهنگ وحدت رویه داشته باشند

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۴:۵۶
کد خبر: ۷۲۱۷۴۵
متولیان امر فرهنگ وحدت رویه داشته باشند
استاندار ایلام، تعدد مراکز فرهنگی و حرکت موازی آنان را یک آسیب جدی درحوزه فرهنگ دانست و برلزوم اصلاح این رویه به سمت وحدت رویه در امورات فرهنگی تاکید کرد.

 به گزارش برنا-ایلام- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هم اکنون حدود 24 درصد بودجه کشور صرف مسائل فرهنگی می شود اما با این وجود در مسائل فرهنگی دچار تشتت آرا هستیم.

وی ادامه داد؛ علی رغم تلاش های گسترده در این حوزه هنوز به ایدآل های خود نرسیده ایم اما در مجموع نتیجه کار مثبت است.

استاندار ایلام راه مبارزه با تهاجم فرهنگی را تقویت علم و فرهنگ دانست و گفت؛ اگر می خواهیم با چیزی در حوزه فرهنگ و اجتماع مبارزه کنیم بایست جایگزین درست آن را داشته باشیم و ارائه دهیم.

وی ادامه داد؛ ما باید آنقدر در حوزه تعلیم و تربیت محکم کاری کرده باشیم که شگردها و ترفندهای دشمنان برای به حاشیه بردن جوانان و نیروی انسانی کشور ناکام بماند.

سلیمانی دشتکی جمهوری اسلامی را مانع اجرایی شدن نقشه های شوم آمریکایی ها در منطقه دانست و گفت؛ آنچه که این نظام را در مقابل دشمنان بیمه کرده است جمهوریت و اسلامیت و مردمسالار بودن نظام است. 

وی سپس با اشاره به تز وهابیت و داعشی دشمنان اسلام در منطقه آن را حربه آمریکایی ها علیه کشورمان دانست و گفت؛ آنها برای به چالش کشیدن ایران در منطقه خاورمیانه گروه های تروریستی چون وهابی ها، داعش ها و تکفیری ها را ایجاد کردند.

نماینده عالی دولت در استان، شرایط کنونی کشور را نیازمند وحدت تمام اقشار و گروه ها دانست و خاطرنشان کرد: همه بایست در مقابل شرایط داخلی و خارجی احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم تفاوت سلیقه ها ما را از منافع ملی باز بدارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز