مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

تجلیل از خبرنگاران قدردانی از آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف است

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۳:۰۲
کد خبر: ۷۲۲۸۱۳
تجلیل از خبرنگاران قدردانی از آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر کیفیت و شکوه برنامه‌های روز خبرنگار گفت: در این برنامه‌ها علاوه بر تجلیل از خبرنگاران باید حقوق و تکالیف آنان نیز، بیش از پیش تبیین شود

به گزارش برنا از ایلام  عمران خودآموز در دیدار با اعضای هیئت مدیره‌ی خانه مطبوعات استان و نشست برنامه‌ریزی گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار کرد: تجلیل از خبرنگاران قدردانی از آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف است و تلاش می‌شود مراسم روز خبرنگار در شان و جایگاه این عزیزان برگزار شود .

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصحاب رسانه، توقف در حواشی نیست، بلکه لازم است به عنوان ناظران عمومی و بازوان توانمند توسعه استان،به متن مسائل توجه کنند، تصریح کرد: برنامه‌هایی مانند روز خبرنگار علاوه بر تجلیل باید تبیین وظایف اصلی یک خبرنگار و حقوق و تکالیف این قشر فهیم را در دل خود داشته باشد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌های خانه مطبوعات استان در اجرای برنامه‌های پاس‌داشت روز خبرنگار و اجرای دوره‌ها‌ی آموزشی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این دوره‌ها و برنامه‌ها با تلاش و پیگیری برای اثربخشی بیشتر تداوم یابند .

خودآموز با اشاره به قانون تمرکز آگهی‌های دولتی استان، گفت: این قانون به توزیع عادلانه آگهی‌ها و توجه مناسب به معیشت دست‌اندرکاران مطبوعات محلی در حال اجرا است و مدیران کل و مسئولان روابط عمومی باید بر اجرای صحیح آن توجه کافی و ویژه داشته باشند .

در ادامه‌ی این نشست اعضای خانه مطبوعات استان راهکارهای خود را برای هر چه پربارتر برگزار کردن برنامه‌های روز خبرنگار بیان کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز