معاون استاندار:

مسیرمهران باید تا ۲۵ تیرماه بازگشایی شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۲:۱۶
کد خبر: ۷۲۴۹۹۳
مسیرمهران باید تا ۲۵ تیرماه بازگشایی شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مسیر اصلی ایلام- مهران باید تا 25 تیرماه بازگشایی شود

به گزارش برنا از ایلام - دکتر احمد کرمی در نشست کمیسیون ایمنی راه ها خواستار تسریع در بازگشایی مسیر ایلام به مهران شد و افزود: هم اکنون محور ایلام -مهران (بعد از تونل کربلا) به علت انجام عملیات انفجار و تعریض محور مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین جاده قدیم ایلام – ماربره- صالح آباد و ایلام - ملکشاهی -مهران انجام می شود.
وی ادامه داد: این مسدود شدن به خاطر توسعه راه های ارتباطی استان از جمله تکمیل چهارخطه کردن محور ایلام به مهران در قطعات مختلف است.

معاون استاندار ایلام افزود: عملیات ریزش برداری ناشی از انفجار راهسازی هم اکنون در حال انجام است و بر اساس تعهد پیمانکار از فردا باید با حداکثر ظرفیت ماشین آلات و در سه شیفت کاری ادمه ادامه یابد.
کرمی با بیان اینکه هم اکنون روزانه 1330 تن از ریزش برداشت می شود، گفت: امیدواریم با افزایش شیفت کاری و ماشین آلات شاهد دو تا سه برابر شدن حجم ریزش برداری باشیم بطوری که در کمترین زمان ممکن بازگشایی مسیر صورت گیرد.
وی با اشاره به فعالیت 10 دستگاه کامیون، 4 بیل مکانیکی سنگین، 6 دستگاه بولدوزر و یک دستگاه بیل پیکور در اجرای این عملیات، تاکید کرد: مسئولان ذیربط باید هر 48 ساعت یکبار از روند اجرای عملیات ریزش برداری بازدید و نحوه اقدامات را رصد کنند.

معاون استاندار ایلام در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندانی که به واسطه این عملیات، فعالیت های شان با مانع روبرو می شود، خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور ایمن سازی و آماده سازی مسیر لازم الاجرا است چرا که از مجموع ۱۲۰ کیلومتر مسیر جاده ایلام - مهران تاکنون ۸۵ کیلومتر از این محور تکمیل و چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است و در تلاش هستیم تا پیش از اربعین این میزان به 100 کیلومتر برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز