استاندار ایلام:

دولت تدبیر و امید در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اهتمام جدی دارد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۲۹۸۰۹
دولت تدبیر و امید در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اهتمام جدی دارد
به مناسبت روز بهزیستی مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان با استاندار ایلام دیدار کردند.

به گزارش برنا از ایلام ;  قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با مدیرکل و دیگر مدیران اداره کل بهزیستی ایلام ضمن تبریک روز بهزیستی گفت: کار بهزیستی بسیار سخت و طاقت فرسا و البته ارزشمند است و اجر اخروی دارد

اوگفت: من از زحمات تمام پرسنل بهزیستی استان که بصورت شبانه روزی خدمت صادقانه انجام میدهند  تقدیرمی کنم.
 او داد؛ در گذشته جمعیت کمتر بود و کنترل آسیب ها راحت تر اما امروز هم جمعیت زیاد شده است و آسیب ها بیشتر، بنابراین وظیفه دستگاه های متولی سخت تر شده است.
استاندار ایلام در خصوص کمک های موردی، خانواده های تحت پوشش و سهیمه معلولین نیز خاطر نشان کرد: در بحث افزایش کمک ها به خانواده های تحت پوشش توافقات خوبی انجام شده و گام به گام در حال اجرایی شدن است.
او سپس گفت؛ در بحث کمک های موردی نیز کمبودها از سرجمع اعتبارات جبران می شود، همچنین در بحث اجرای قانون در خصوص معلولین و اجرای سهمیه آنان بایست به دقت پیگیری و دنبال شود.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به بحث توجه به کارکنان دولت در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص تلاش ما این بود که پرداخت ها به پرسنل دولت در استان افزایش یابد چرا که ما قبلا نسبت به متوسط کشور حدود 10 درصد کمتر پرداختی داشتیم و با رایزنی های زیاد 5 تا 6 درصد آن در سال گذشته جبران شد و امسال هم در بودجه سال 97 این کمبودها مد نظر قرار گرفته و در قانون بودجه به صورت اساسی لحاظ شده است.
او بیان داشت: البته هنوز نسبت به متوسط کشوری در بحث پرداختی ها به کارکنان دولت عقب هستیم ولی در تلاش هستیم که این کسری را جبران کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز