استاندار ایلام:

شفافیت مالی راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۳:۴۷
کد خبر: ۷۳۶۰۲۳
شفافیت مالی راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است
استاندار ایلام گفت: اگر شفافیت مالی در دستور کار قرار گیرد مطمئن باشید تمام مشکلات اقتصادی و مالی کشور و فساد های اقتصادی برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ; ️قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه کمیته وصول مطالبات بانکی اظهار داشت: اگر ما به دنبال اجرای قانون باشیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن را فصل الخطاب قرار دهیم مطمئنا تمام مشکلات ما حل خواهد شد.
اوبا اشاره به وفاق و همدلی که در استان وجود دارد گفت: همکاری های بسیار خوبی از طرف دستگاه قضا در استان وجود دارد و ما باید تلاش کنیم که بیت المال و مطالبات و معوقات بانک ها پرداخت شود تا بتوانیم از این منابع در توسعه استان استفاده نماییم. 
رئیس کمیته وصول مطالبات بانک های استان با اشاره به وضعیت منابع بانک ها تصریح کرد: معوقات بانکی در استان بسیار بالاست و منابع بانک ها هم محدود و باید تلاش کنیم که این منابع ترمیم شود و مطابات آنها وصول گردد.
وی با اشاره به اینکه باید به واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند کمک نمود،

اوافزود: کمک به واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند در اولویت است و در عین حال افرادی که تمکن پرداخت دارند و از پرداخت معوقات خود امتناع می کنند باید نسبت به پرداخت بدهی های آنها اقدام شود.
سلیمانی دشتکی به تغییرات نرخ ارز اشاره کرد و گفت: این فرصت مناسبی برای بدهکاران بانکی است که نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام نمایند و مطمئنا این جو روانی و حبابی که ایجاد شده باقی نخواهد ماند و ما به وضعیت مناسب و پایدار خواهیم رسید و افرادی که به نوسانات قیمت ارز دامن می زنند مجری جنگ روانی دشمنان هستند.
او درپایان از دستگاه های اجرایی خواست تا اگر گارگاهی قابل احیا نیست تکلیف آن مشخص کنند و اگر برای احیاء نیاز به کمک دارد بایست همه جانبه آن طرح را کمک کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز