فرماندار ایلام:

کنترل آسیب ‌های اجتماعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۴۵۷۹۱
کنترل آسیب ‌های اجتماعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
فرماندار ایلام:گرایش به اعتیاد ریشه روانی دارد و صرفا تنها به بیکاری باز نمی گردد بنابراین باید در این راستا باید زاهکار اساسی برنامه ریزی شود.

به گزارش برنا از ایلام معروف بسطامی فرماندار ایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایلام اظهار داشت:  توسعه نشاط اجتماعی در جامعه یکی از راهکارهای پیشگیری از مقابله با مواد مخدر است و  توجه به این  مسئله مهم نیازمند مشارکت همگانی است .

او افزود:  گرایش به اعتیاد ریشه روانی دارد و صرفا تنها به بیکاری باز نمی گردد بنابراین باید  در  این راستا باید  زاهکار اساسی برنامه ریزی شود.

او  یادآور شد: واقع‌بینی راهکار جدی برای مبارزه با شیوع مصرف موادمخدر است و سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه کمک قابل توجهی به دستگاهای اجرایی استان نمایند .

بسطامی اظهار داشت:  شناخت ،شکوفایی و توانمندی های جوانان زمینه مقابله با اعتیاد و آسیب های اجتماعی  در جامعه را فراهم می سارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  استان ایلام نیز در این نشست گفت: تمام هدف و کوشش همه مسئولین بر این است که این پدیده شوم کنترل شود و در راه رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

دکتر فهد کمالوندی  افزود: باید تلاش کنیم تا از رواج خطر جدی اعتیاد به مواد مخدر در جامعه جلوگیری شود و این امر با عزم جدی و تلاش جهادی امکان پذیر  خواهد شد.

او افزود:  میانگین سن اعتیاد در استان ایلام ۲۳تا ۲۴سال است و برا اساس پایش انجام شده در استان حدود ۱۱هزار نفربه اعتیاد مبتلا هستند.

در پایان این نشست از خدیجه الوندی بخشدار مرکزی ایلام و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تجلیل شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز