مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام:

برای ایجاد سرمایه گذاری در استان ایلام مشوق های خوبی در نظر گرفته شده است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۳:۱۱
کد خبر: ۷۴۶۵۰۰
برای ایجاد سرمایه گذاری در استان ایلام مشوق های خوبی در نظر گرفته 
شده است
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام گفت: طی چهار ماهه سال جاری ۵۲ میلیارد تومان درآمد در استان وصول شده که این میزان درآمد نسبت به مدت مسابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است
به گزارش برنا از ایلام ، قدرت فیض اللهی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام روز دوشنبه در نشست خبری گفت: در سال جاری ۲۱۶ میلیارد تومان درآمد برای استان مصوب شده که طی چهار ماهه سال جاری ۵۲ میلیارد تومان درآمد در استان وصول شده است.

اوگفت: این میزان درآمد نسبت به مدت مسابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان میزان درآمد مصوب استان بوده است، گفت: ۹۳ درصد از درآمدهای استان مربوط به بخش مالیات است.

فیض اللهی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات اداره اقتصاد و دارایی استان ایجاد مشوق های لازم برایسرمایه گذاری در استان بوده که تاکنون موفقیت های خوبی کسب شده است.

او با اشاره به اینکه هنوز سرمایه گذاری خارجی در استان به سرانجام نرسیده است، گفت: رایزنی بسیار زیادی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای استان صورت گرفته است ولی تاکنون در بخش سرمایه گذاری خارجی منجر به نتیجه نشده است.

فیض اللهی افزود: برای ایجاد سرمایه گذاری در استان ایلام مشوق های خوبی در نظر گرفته شده و در سال جاری قرار است مجوز بی نام در استان صادر شود که کار را برای سرمایه گذاران بسیار تسهیل خواهد کرد.

او اضافه کرد:طی سال گذشته تاکنون بیش از ۷۱ فرصت سرمایه گذاری در استان تعریف شده است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام افزود: استفاده خودروهای دولتی برای کارهای شخصی ممنوع است و این دستگاه اجرایی تخلفات افراد را در این زمینه رسیدگی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز