تیم باور دانشگاه ایلام برنده مناظره استانی شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۱:۰۴
کد خبر: ۷۵۷۵۴۹
تیم باور دانشگاه ایلام برنده مناظره استانی شد
تیم باور از دانشگاه ایلام به عنوان تیم منتخب مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی انتخاب شد.

به گزارش برنا از ایلام؛ حسینی ریس جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت : فینال مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی صبح امروز در ایلام با شرکت دو تیم باور از دانشگاه ایلام و تیم افق از دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

او موضوع فینال هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیر الدین طوسی در ایلام را ( کنترل دسترسی افراد به شبکه های اجتماعی سبب کاهش آسیب های ناشی از آن میشود ) دانست و تاکید کرد : تیم باور از دانشگاه ایلام بعنوان موافق و تیم افق از دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعنوان مخالف بحث با هم به مناظره پرداختند که در پایان تیم باور از دانشگاه ایلام بعنوان تیم منتخب انتخاب شد.

حسینی تاکید کرد : فینال مرحله استانی هفتمین مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی ساعت ۱۰ صبح امروز در محل جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد که دو تیم در مدت ۳۲ دقیقه با تاکید بر استدلال های خود از موضع خود دفاع کردند.
حجت الاسلام بسطامی معاون حوزه علمیه و  داور حاضر در برنامه نیز در این مراسم ، برگزاری مناظرات را یکی از ابتکارات دانشگاه دانست و اظهار کرد : گفتگو و مناظره نیاز اصلی جامعه است که با وسیع تر شدن آن در جامعه و دانشگاه میتوان به رفع مشکلات روز کشور کمک کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز