فرمانده پلیس راه کشور؛

پلیس راه و راهور آماده خدمت‌رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی(ع )

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۸۸۴۸
پلیس راه و راهور آماده خدمت‌رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی(ع )
رئیس پلیس راهور ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از آمادگی کامل نیروهای پلیس راه و راهور برای خدمت شبانه روزی به زائرین خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام سردار "تقی مهری" در  دیدار با حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار" ضمن اشاره به خسارات سنگین ناشی از تصادفات رانندگی گفت: یکی از دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله) بحث تصادفات رانندگی است و ایشان تاکید دارند که تصادفات بایستی کاهش یابد.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تصادفات رانندگی در سطح استان ایلام، تصریح کرد: بایستی موضوع فرهنگ سازی در حوزه صحیح راندن ترویج شود و یکی از نهادها و ابزارهای فرهنگ ساز، نهاد مذهب و تریبون قدرتمند نماز جمعه است که با استفاده از آنها بایستی به عموم مردم متذکر شد تا به اهمیت موضوع واقف شوند و میزان ارتکاب تخلفات رانندگی و به تبع آن تصادفات کاهش یابد. 

در این دیدار "حجت الاسلام کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در ابتدا به تشریح حرکت بزرگ و کنگره عظیم اربعین پرداخت سپس ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی ماموران پلیس گفت: کار شما بسیار مقدس و ارزشمند و در راستای حفظ جان انسانها بوده و از مصادیق آیه شریفه قرآن در سوره مائده است که فرمود: "هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده" است.

 

وی افزود: اگر خدمات و برنامه ریزی های پلیس راهور ناجا در حوزه فرهنگ سازی و استفاده از تحهیزات هوشمند کنترل تخلفات رانندگی و اعمال مقررات نبود قطعاً تعداد متوفیان بسیار بالاتر از وضعیت کنونی بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار برای کارکنان و ماموران پلیس راه و راهور آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز