امام جمعه ایلام:

رجزخوانی آمریکا در اراده مصمم مردم ایران بی‌تاثیر است

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۸:۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۷۱۵۹۰
رجزخوانی آمریکا در اراده مصمم مردم ایران بی‌تاثیر است
امام جمعه ایلام گفت:رجزخوانی آمریکا در اراده مصمم مردم ایران بی‌تاثیر است و مردم ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم های ظالمانه آمریکا بیگانه نیستند

به گزارش برنا از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام اظهار داشت: ملت ایران ابهت و اقتدار پوشالی آمریکا در سطح جهان را در هم شکست و باعث رسوایی دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی در جهان شد و امروز نیز تهدید و تحریم آنها در اراده ملت ایران کمترین اثری ندارد.

او افزود: تحریم های آمریکا باعث ثبات و تقویت اقتصاد ایران و بی اثر شدن تحریم های ناجوانمردانه این کشور استکباری می شود.

او یادآور شد: سربلندی ملت ایران در جهان حاصل سال‌ ها مبارزه با زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانان این کشور است و جمهوری اسلامی با مدیریت و درایت مقام معظم رهبری از این پیچ و برهه حساس نیز به سلامت عبور می‌کند.

خطیب نماز جمعه ایلام تاکید کرد: اقدام به تحریم صنعت نفت و گاز ایران از سوی آمریکا با توجه به نیاز جامعه جهانی به نفت و گاز ایران غیرعملی و ناممکن است و ترامپ خود نیز بر این امر و تبعات منفی آن برای جامعه جهانی واقف است.
اوگفت: رجزخوانی آمریکا در اراده مصمم مردم ایران بی‌تاثیر است و مردم ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با تحریم های ظالمانه آمریکا بیگانه نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران به واسطه تحریم و تهدید غرب و در راس آنها آمریکا و حامیان منطقه ای غرب به درجات عالی از رشد، نمو رسیده و به یک قدرت برتر و تاثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.
حجت الاسلام کریمی تبار افزود: ملت ایران در 13 آبان 57 و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضربت نهایی را بر ‌پیکره آمریکا وارد کرد و با توجه به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی امام راحل (ره) این اقدام ملت ایران را انقلاب دوم نامید و همیمنه ابرقدرت جهان را در هم شکست.
خطیب جمعه ایلام سپس به روز دانش‌آموز و روز هجرت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: 13 آبان تاکنون سه رویداد تاریخی در شکست آمریکا را به خود دیده است و امسال حضور مردم در این روز شکست چهارم برای آمریکا را در تاریخ به ثبت می‌رساند.
کریمی تباردر ادامه با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و میزبانی مردم ایلام از زائران گفت: مردم ایلام برای خادمی زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته و با وجود مشکلات خالصانه در خدمت زائران اربعین حسینی بودند.
او خواستار تقویت و تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام شد و گفت: انتظار مردم از مسئولان آن است که برنامه‌ ریزی مدون و چشم‌انداز بهتری برای تقویت زیرساخت‌های اربعین حسینی داشته باشند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز