با شرکت ورزشکارانی از غرب کشور;

جشنواره منطقه ای پرواز با پاراگلایدور در دره شهر برگزارشد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۷۳۷
جشنواره منطقه ای پرواز با پاراگلایدور در دره شهر برگزارشد
نخستین جشنواره ورزشی پرواز با پاراگلایدور با حضور ورزشکارانی از این رشته ورزشی از استانهای غرب کشور برای نخستین بار و به صورت موفقیت آمیز در منطقه کبیرکوه شهرستان دره شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، این جشنواره با میزبانی شهرستانهای دره شهر و آبدانان و با حضور علاقه مندان این رشته ورزشی از استانهای ایلام،کردستان و کرمانشاه در محل منطقه کوهستانی کبیرکوه برگزار شد.

روزبه میر عضو تیم پاراگلایدر مهرگان شهرستان دره شهر در این رابطه اظهار داشت: این برنامه با همکاری استاد گرامی جناب آقای یاسمی و دوستان پروازی شهرستانهای دره شهر و آبدانان در دو روز متوالی در در دامنه های زیبای کبیر کوه برگزار شد.

او با اشاره به اینکه در این جشنواره سی نفر از استان های  ایلام، کرمانشاه  و کردستان در کلاسهای مختلف پروازی پاراگلایدر و پاراموتور شرکت داشتند گفت: با توجه به جریانات هوایی حاکم و جهت وزش جنوبی باد هر دو روز پرواز به سمت آبدانان صورت گرفت و با تلاش و همکاری دوستان پروازی ، این برنامه به خوبی و بدون کم و کاست اجرا گردید

روزبه میر منطقه کبیرکوه را بسیار مناسب برای برگزاری چنین جشنواره هایی ارزیابی کرد و گفت: استعداد طبیعی این منطقه و داشتن معیارهای مناسب ارتفاع دیواره و دشت و جریان متنوع وزش باد در فصول مختلف همراه با دسترسی آسان به محل تیک آف باعث شده تا کبیرکوه مورد توجه دوستداران پاراگلایدر  قرار گیرد و در آینده برنامه های مشابه در سطح وسیعتری انجام پذیرد.

 او ادامه داد: در حال حاضر شهرستان دره شهر بعد از ایلام دومین شهرستان استان از لحاظ فعالیت مستمر و تعداد افراد فعال در این ورزش است و  انتظار  میرود این ورزش کلاسیک مورد حمایت نهادهای ورزشی فرهنگی قرار گیرد تا بعنوان جاذبه  ورزشی گردشگری مورد توجه علاقه مندان واقع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز