معاون اقتصادی استاندار:

ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی وتکمیلی دراستان

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۷۵۸۱۰
ضرورت راه اندازی صنایع تبدیلی وتکمیلی دراستان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت : راه اندازی طرح های تبدیلی و تکمیلی در اولویت اصلی دستگاههای اجرایی قرار گیرد

به گزارش برنا از ایلام: ایوب درویشی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه در طرح اشتغال روستایی و عشایری طرح های زیادی در زمینه های مختلف کشاورزی صنعت ، صنایع دستی و ... اجرا شده است لذا راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی این طرح ها موجب افزایش بهره وری و تقویت آنها خواهد شد . 
او افزود : لازم وضروری است دستگاههای اجرایی راه اندازی صنایع تبدلی و تکمیلی و پایین دستی در اولویت کار خود قرار دهند . 
او گفت : مهارت آموزی مجریان بنگاههای اقتصادی یک اصل اساسی در بنگاه داری اقتصادی است و نیاز است مجریانی که موفق به دریافت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری شده اند توسط دستگاههای ذیربط با برگزاری دوره های آموزشی مهارت فنی آنان بالا رود . 


معاون امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه هدف اصلی طرح اشتغال روستایی و عشایری، افزایش تولید، اشتغال و توسعه روستاهاست گفت : دستگاههای اجرایی مناطق محرومتر را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند  همچنین بر نظارت بر اجرای طرح ها تأکید کرد و گفت : کمیته نظارت ، نظارت ماهیتی بر اجرای پروژه ها اشتغالزایی روستایی داشته باشند.


وی افزود: تقویت، افزایش نظارت کمیته ها و کیفیت بخشی به پروژه های اشتغالزایی که از تسهیلات کم بهره استفاده می کنند، ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز