سردارحسینی در نشست خبری :

۶۵۹ برنامه همزمان با هفته بسیج در ایلام برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۵۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۸۱۲۴
۶۵۹ برنامه همزمان با هفته بسیج در ایلام برگزار می شود
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: 659 برنامه در قالب 51 سرفصل همزمان با هفته نکوداشت بسیج در استان ایلام با حضور و مشارکت برگزار می شود.

به گزارش برنا از ایلام سردار سیدصادق حسینی  در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: بازنمایی الگوی کارآمد و تصویر امید بخش وحدت آفرین و خدمت ‌رسانی شجره طیبه بسیج ، معرفی نقش بسیج در میادین و عرصه های مختلف پیشرفت، خدمات‌ رسانی، دفاع، فرهنگی، علم و فنآوری، سازندگی، اقتصادی و محرومیت زدایی از جمله محورهای برنامه‌های هفته بسیج در استان ایلام است.
او افزود: وجود جوانان انقلابی در صحنه های مختلف به ویژه در هفته بسیج عاملی قوی و موثر برای عبور از مشکلات و بن بست های جامعه است چرا که روحیه مطالبه گر جوانان موجب نشاط ملی می شود.
حسینی یادآور شد: معرفی الگوی کارآمد بسیج جوانان مومن انقلابی به عنوان بزرگترین مولفه های انقلاب اسلامی برای پیشرفت و عبور از مشکلات کنونی موثر است.
او تاکید کرد: حضور و مشارکت بسیج در خدمات‌رسانی و نقش آفرینی در امنیت، اقتصاد و جهاد اقتصادی، بهره گیری از تقارن مبارک وحدت و هفته بسیج، تقویت روحیه نشاط ملی، تمرکز بر پایگاه های مسجد محور از دیگر محورهای فعالیت ها و برنامه های هفته بسیج در استان است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام از برگزاری 14 یادواره شهدا در استان ایلام همزمان با هفته بسیج به ویژه آیین بزرگداشت 660 شهید بسیجی در استان ایلام خبر داد و غبارروبی مزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم، همایش مخترعان و مبتکران بسیجی، همایش طرح گشت های رضویون را از جمله مهمترین برنامه های استان در هفته بسیج دانست.
به گفته سردار حسینی نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، افتتاح طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان حماسه حضور در پنجم آذر، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، اعزام کاروان های راهیان نور از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان ایلام است.
به گزارش ایرنا، 259 هزار و 430 نفر در سازمان بسیج دارای پرونده هستند که این تعداد در قالب 46 گردان بیت المقدس، عاشورا، کوثر در سطح استان فعالیت می‌کنند و همچنین سه هزار و 501 حلقه صالحین از خواهران و برادران در استان تشکیل شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز