امام جمعه سرابله:

شبکه های اینترنتی پر مخاطره و بدون نظارت هستند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۴:۰۵
کد خبر: ۷۷۸۴۴۷
شبکه های اینترنتی پر مخاطره و بدون نظارت هستند
رییس شورای فرهنگ عمومی سرابله:خانواده ها و نهادهای فرهنگی و آموزشی هوشیار باشند تا نظام خانواده و اجتماعی بواسطه هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق شبکه های اینترنتی از هم فرونپاشد.
به گزارش برنا از ایلام; امام جمعه سرابله گفت : پیام رسان های داخلی خوبی داریم که مردم بهتر است برای جلوگیری از دسترسی بیگانگان به اطلاعات اشخاص و اسرار داخلی از آن ها استفاده کنند. 
او با تبریک هفته وحدت گفت: مدارا ، رافت، مهربانی و گذشت از ویژگی های بارز پیامبر اکرم (ص) بود که بخاطر این خصلت های خوب آخرین پیامبر نماد و اسوه خصائص حسنه برای تمام ادیان و الگویی مناسب در تمام دوران برای همه مردم بشمار می آید.
حجت الاسلام امرایی افزود: اسلام بعنوان دین کامل در شخصیت حضرت محمد(ص) خلاصه می شود و وحدت یکی از دستاوردهای آن حضرت برای مردم ثمرات بسیاری داشته و اگر مسلمانان در عصر حاضر زندگی پیامبر را سرمشق رفتار فردی و اجتماعی خود قرار دهند قطعا زندگی آنها سرشار از آرامش، امنیت و آسایش فردی و اجتماعی خواهد بود.
رییس شورای فرهنگ عمومی چرداول بر اطاعت از فرمان ولایت فقیه به عنوان محور وحدت، همبستگی ،اتحاد و یکدلی تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر وحدت و همبستگی و عدم تخریب فرق مذهبی تاکید دارند .
او با یادآوری اینکه دشمن در کمین مسلمانان و به دنبال ایجاد تفرقه بین آنها است گفت: استکبار باایجاد فرقه های تروریستی باعث کشتار فجیع مردم در خاورمیانه و سایر کشورهای مسلمان شده است.
حجت الاسلام امرایی خاطر نشان کرد: مردم از برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی خوشحال هستند و خواستار برخورد با دانه درشت ها و محاکمه واعدام عاملین اصلی در مصیبت عظمای اقتصادی کشور هستند.
امرایی یادآور شد: از هرسه قوه احتمال وجود اشخاص فاسد وجود دارد و باید آن ها راشناسایی، محاکمه و برخورد مناسبی که مردم آن را لمس کنند و ببینند صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شده و مردم احساس کنند که مفسدین هیچگونه حاشیه امنی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.
وی به ممانعت عده ای از برخورد دستگاه قضا با مفسدین و اخلالگران نظام اقتصادی کشوراشاره کرد و تاکید کرد:همه باید قوه قضاییه را در برخورد و پاکسازی جامعه از وجود افراد فاسد حمایت کنیم.
برگزاری جشن های هفته وحدت، برگزاری کلاس های آموزشی فضای مجازی و فواید و مخاطرات، نظارت بر بازار، اهمیت کتاب و کتابخوانی از مصوبات و موضوعاتی بود که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر آن ها تاکید شد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز