استاندار ایلام؛

نقش مردم ایلام در ۸ سال دفاع مقدس بی بدیل است

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۴:۳۵
کد خبر: ۷۸۵۴۵۵
نقش مردم ایلام در ۸ سال دفاع مقدس بی بدیل است
قوق این مردمان بزرگ تا آنجا که توان داشته‌ام از پای ننشسته ام و در این مسیر ثابت قدم خواهم بود، تصریح کرد: نقش مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس و خدمت به مردم ایران بی بدیل است و امروز نوبت خدمتگزاری و تکریم این مردمان بزرگ است

به گزارش برنا ازایلام، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام، اظهار کرد: افتخار می کنم در استانی خدمت می کنم که کشور را مدیون رشادت ها و فداکاری های خود کرده است چون نقش مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس بی بدیل است اما به واسطه در گیر شدن در 8 سال جنگ تحمیلی نزدیک به 10 سال از توسعه عقب افتاده است، چرا که مردم این مناطق خیلی زودتر از باقی مرزهای غربی درگیر جنگ شدند و از آن گذشته آسیب بیشتری از جنگ دیدند .

اوبا بیان اینکه همواره در مطالبه گری حق و حقوق این مردمان بزرگ تا آنجا که توان داشته‌ام از پای ننشسته ام و در این مسیر ثابت قدم خواهم بود، تصریح کرد: نقش مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس و خدمت به مردم ایران بی بدیل است و امروز نوبت خدمتگزاری و تکریم این مردمان بزرگ است .

استاندار ایلام تاکید کرد: در سفر وزیر راه و شهرسازی قرار بود رفت و برگشت به مهران را با هلیکوپتر برود اما من نگذاشتم و گفتم بایست این مسیر را زمینی برویم تا از وضعیت کم و کیف زیرساخت ها باخبر شود. به همین خاطر مسیر رفت به مهران را از جاده ایلام به مهران رفتیم و مسیر برگشت را از جاده ترشابه به ملکشاهی و سپس به ایلام برگشت خوردیم.

سلیمانی ادامه داد:مجوز دو بازارچه چیلات و چنگوله را از دولت گرفته ایم و منطقه آزاد تجاری مهران یک ایراد کوچک از طرف شورای محترم نگهبان بر آن وارد شده است که رفع می‌شود و   زمین های آبی استان از 80 هزار هکتار به 200 هزار هکتار در سال 98 می رسد. 

او  تاکید کرد: روند صادرات مثبت شده است به طوری که هر ماه 200 میلیون دلار صادرات از مرز مهران داریم و  رایزنی های گسترده ای برای بهره‌برداری از منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان شروع کرده ایم و در چند روز گذشته به اتفاق نمایندگان استان با وزیر نفت دیدار داشته ایم، در کمسیون انرژی مجلس حضور یافته ایم و با هلدینگ خلیج فارس نشست برگزار نموده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز