امام جمعه دهلران:

نخبگان دهلران سنت های رایج محلی را آسیب شناسی کنند

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۲:۳۹
کد خبر: ۷۹۱۴۹۱
نخبگان دهلران سنت های رایج محلی را آسیب شناسی کنند
امام جمعه دهلران از نخبگان اجتماعی این شهرستان خواست رسم و سنت های رایج محلی را آسیب شناسی کنند.

به گزارش برنا از ایلام :سید محسن موسوی روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران گفت: نخبگان فکری باید در جهت توسعه جامعه و بهسازی فرهنگ عمومی و جلوگیری از تداوم آسیب ها در این خصوص اقدام کنند.

او بر ضرورت تشکیل کمیته آسیب شناسی سنت های محلی با استفاده از توان نخبگان اجتماعی تاکید کرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی با بهره گیری از همه ظرفیت ها این موضوع را دنبال کند و بستر را برای فعالیت نخبگان در جلوگیری از آسیب های اجتماعی فراهم کند.

امام جمعه دهلران از آمادگی اوقاف برای راه اندازی نمایندگی در شهرستان خبر داد .

وی گفت: از استاندارایلام بخاطر سفر به بخش های زرین آباد و سراب میمه که از مصوبات شورای فرهنگ عمومی و درخواست مسئولان و مردم بود تقدیر می شود.

موسوی برنامه ریزی برای برگزاری آیین سالگرد 9 دی و چهلمین سالگرد انقلاب را متذکر شد.

فرماندار دهلران هم در این نشست از دستگاه های متولی فرهنگی شهرستان خواست در مراسم ها و مناسبت های مختلف بیش از پیش پای کار باشند.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی افزود: حضور روسای دانشگاه های شهرستان با توجه به نقش آنها در مسایل و موضوعات فرهنگی در جلسات آینده مد نظر باشد.

او افزود: پیگیری و اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی نقش موثری در حل و فصل مسایل و مشکلات دارد.

بررسی آسیب های فضای مجازی و آموزش مقابله با کلاهبرداری و مشکلات فضای مجازی به خانواده ها و تشدید نظارت بر بازار از دیگر موضوع هایی بود که اعضا خواستار آن شدند./ایرنا_ دهلران_ علی رضازاده

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز